Kuka mitä häh

Aloha! Vietin  vaihtarina kymmenen kuukautta Salt Lake Cityssä ja silloin kirjoitin vaihtariblogia. Näin vaihtovuoden jälkeen on ihana välillä kurkistaa vaihtariblogiini ja muistella mun vaihtovuotta. Nyt oon ollut noin vuoden bloggaamatta, mutta taas tekis mieli tallentaa muistot omaan blogiin ja samalla  myös viihdyttää ja inspiroida muita. Tässä blogissa tulette näkemään inspiraatiota, matkavinkkejä sekä muitakin vinkkejä, matkatarinoita ja osia mun arjesta sun muuta - ja tietenkin toteutan toivepostauksiakin. :)

Tätä blogia kirjoitan siis minä, Milla, vuonna 1996 syntynyt lukiolainen. Asun tällä hetkellä Pohjanmaalla. Oon ikuinen haaveilija ja kärsin kovasta matkakuumeesta (about koko ajan), vaikka viihdynkin täällä mun pikkuisessa kotikaupungissa.

Toivepostauksia, ideoita, kysymyksiä, kritiikkiä ja muita kommentteja saa vapaasti ja ilomielin laittaa kommenttiboxiin tai lähettää s-postiini: milla_harju1996@hotmail.com

Jos teitä kiinnostaa mun vaihtarivuosi, niin Utah year-vaihtariblogiani pääsette lukemaan tästä.







Ei kommentteja