Kylmää makkaraa ja sandaalipalloa

Viikonlopun aikana oon tajunnut muutaman asian...
• Makkara maistuu paremmalta, kun se on tullut grillistä ja jäähtyny lautasella muutaman tunnin, ainakin silloin, kun on tositosi nälkä.
• Powerparkin uus Junker-vuoristorata on Powerparkin paras laite (vaikka jonot on pitkiä ja jopa silloin, kun sää on perseestä).
• Sandaaleilla ja pienellä pallolla voi pelata ns. ''sandaalipalloa''! Kiittäkää mua ja Meelaa tästä suurenmoisesta ideasta. Pallona voi käyttää esim. sählypalloa.
• Hanna täyttää perjantaina 18!! Hanna on mun yks mun lähimmistä kavereista, jonka kanssa oon jakanu monia iloja ja suruja, sekä unohtumattomia kokemuksia, kuten Kenya-matkan ja viime kesän parhaat pyörämatkat. Eilen juhlittiin Hannaa vähän etuajassa syömällä tortilloja ja juomalla boolia (josta postauksen kuvat).
• Punkkirokotus on ihan hyvä juttu, esim. silloin, kun pitää juosta parisataa metriä kylpytynnyristä järveen pitkän ruohikon halki.
• Jos meet ajamaan Gokartia, älä juo edellisenä iltana pullo vodkaa ja reilu määrä olutta. On suuri mahdollisuus, että puhallat 0.7 promillea, etkä saa ajaa. Älkää nyt luulko, että näin kävi mulle, vaan poikaystävän serkulle. Myös 0.13 on liikaa, ja yks toinenkin kaveri sai poistua Gokart-radalta (enkä nytkään tarkota mua).



Ei kommentteja