Happy birthday to meeee

Tänään oon tallustellu maan päällä 19 vuotta, sen kunniaks ajattelin kertoa musta muutaman randomin faktan...

Kun olin pieni meillä oli kanoja. Naapurin lapset tykkäs tulla meille kattoon meidän kanoja ja välillä olin tosi bad ass ja päästin kanat aitauksesta pihalle, johon ne tietenki kakkas. Vanhemmat oli sit tosi ilosii, kun huomas, että lapset oli päästäny kanat pihalle. Välillä otin myös kananmunia ja sekoitin ne hiekan kanssa ''hiekkakakuks''.

Muistan kerran, kun äiti oli menny koululle vanhempainiltaan, tai johonki ala-asteella ja jäätiin pikkuveljen ja iskän kanssa kotiin kolmestaan. Iskä oli laittanu Toton Africa-biisin täysille ja, kun äiti tuli kotiin tanssittiin kolmestaan pyjamat päällä olohuoneessa Africa-biisin tahtiin. :-)


Mua nolottaa katsoo kuvia siitä, kun olin about 14-vuotias. Syy: MUN HIUKSET. Hyi. Onneks tää vaihe on ohi. Olin samaan aikaan aika laiha, joten iskäpuoli ja äiti vitsaili, että ''jos Milla menee puun tai tolpan taakse, niin hiukset on ainoo asia, jotka näkyy''.

Sain 14-vuotiaana synttärilahjaks huulilävistyksen. Lävistyi kuitenkin tulehtui noin puolen vuoden jälkeen ja alkoi ns. kasvaa ulospäin, niin että suun sisäpuolella olevan tapin päälle kasvoi ihoa. Ratkaisu: käynti lävistäjällä, joka leikkas ihon auki suun sisäpuolelta, että koru saatais pois. Oli kivaa ja sainpas olla cool 14-vuotias huulilävistyksellä edes sen puoli vuotta.


Toukokuussa meillä oli bileet Lucaksen mökillä ja pidettiin hauskaa. Hauskuus loppu siihen, että mun kaveri löysi mun uuden iPhonen vessanpöntön pohjalta. Se oli vissiin tippunu mun takataskusta ja lillunu siellä noin vartin ajan. Luulin tietenki, että mun uuden iPhonen päivät oli ohi. Laitettiin iPhone ruisleivän väliin ja muovipussiin toivoen parasta. Seuraavana päivä siirsin sen pussiin, joka oli täytetty riisillä. Noin viiden päivä kuluttua otin iPhonen riisipussista ja SE TOIMI, ja on toiminu hyvin tähän päivään asti! Miracles do happen tai jotain.

WKND-festarit nyt menneenä viikonloppuna oli mun eka festarikokemus. Kesti melkein 19 vuotta ennen kuin sain kokea festarielämää. Seuravaan kerran nukun sit teltassa... Tai no, katotaan.


Ei kommentteja