Kotona

Moi kaikki! Sori tästä pienestä hiljaisesta tauosta. Olin ajatellut tehä postauksen tai pari valmiiks, mutta heräsin liian myöhään torstaiaamuna, enkä sitten kerennyt. Lähdettiin siis torstaina Helsinkiin, jossa yövyttiin keskustassa. Minä ja Lucas yövyttiin GLO hotel Kluuvissa, jossa palohälytin meni päälle juuri, kun oltiin päästy perille ja olin itse suihkussa. Lucas oli mennyt ulos tupakalle, enkä tajunnut, että kyseessä oli palohälytin ennen kuin Lucas soitti mulle ja yks työntekijä haki mut huoneesta. Kyseessä ei onneks ollut mitään vakavaa, koska parin tunnin jälkeen, kun oltiin käyty illallisella, päästiin  takas huoneeseen.
Muuten oli hyvä hotelli ja onnistunut reissu! Meidän porukka pysyi hyvin kasassa ihan illan loppuun asti perjantaina ja lauantaina. Kuvia lupaan laittaa piakkoin, mutta mitään superlaatua en lupaa, koska festarialueellehan ei saanut tuoda järkkätiä, joten mulla oli käytössä iPhone ja vanha digikamera. :-D

Ei kommentteja