Liebster Award- haaste

Kiitos http://suupieletylospain.blogspot.fi/ haasteesta! Tämän hasteen on siis tarkoitus tuoda näkyvyyttää alle 200 lukijan blogeille. Tykkään tämmösistä haasteista, joten tää sopi mulle tosi hyvin. :-)

Säännöt ovat helpot...
1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimitetyille.

Minä vastaan:
1. Millaisesta säästä pidät eniten? Lämpimästä, aurinkoisesta kesäsäästä! 
2. Mikä on lempisarjasi? Näitä on monia.. Game of Thrones, Friends, Prison Break, Orphan Black, How I Met Your Mother, Desperate Housewives, Walking Dead, Sex and the City. CSI, Cold Case ja Criminal Minds -sarjoja katson välillä, nekin on tosi hyviä! 
3. Tykkäätkö laittaa ruokaa? Kyllähän mä, vaikken kauhean usein laitakkaan, kun asun vielä kotona.
4. Mikä on suurin unelmasi? Matkustaa maailman ympäri.
5. Minkälaisesta musiikista pidät? Vähän kaikesta laidasta laitaan. Esim. Mumfords & Sons, Robin Schulz, Kygo, Common Kings, Matisyahu, Pink Floyd, Hollywood Undead ymsyms. :-)
6. Mitä tekisit jos saisit 10 000€? Laittaisin säästöön, matkustelisin ja ehkä ostaisin Macbookin!
7. Onko sulla allergioita? Ei ainakaan tiedossa.
8. Mikä on noloin tilanne, jossa oot ikinä ollut? No huh, näitäkin on muutama, koska voin olla aika nolo ja kömpelö ihminen. Oon kävelly tolppiin, oviin, seiniin ja kaatanu juomalaseja
9. Mikä on lempiruokaasi ja kuinka usein syöt sitä? Mä rakastan ruokaa ja tykkään niin monesta eri ruoasta! Lemppariruokaa vois ehkä olla lohi. Savustettu lohi on niiiiin hyvää. Joskus oon syöny jossain kuivaa ja mautonta lohta, silloin lohi on pilalla. Kanariansaarilla oon syöny muutaman kerran ankkaa appelsiinikastikkeella ja se on kyllä kans oikein hyvää! Ankkaa en oo syöny moneen vuoteen, mutta lohta tulee syötyä melkein joka viikko. :-)
10. Millaiset olisivat unelmahiuksesi? Mulla on aina ollu lyhyet ja ohuet hiukset, mutta oon silti aina jaksanu unelmoida pitkistä paksuista hiuksista. Mun hiukset on myös luonnollisesti kiharat, eikä ne pysy suorina, vaikka ne suoristaa, joten unelmahiukseni saisivat olla vähän kiharat, kunhan pysyisivät suorina, kun ne suoristaa. 
11. Mitä mieltä oot tatuoinneista? Haluaisitko tai onko sulla? Tykkään tatuoinneista ja mun mielestä tatuoinnit on taidetta, kuhan ne on hyvin tehty. Mulla on tällä hetkellä kolme tatuointia, enkä kauheesti välitä mitä mieltä muut ovat niistä, koska mä itse tykkään niistä. Jotkut ei tykkää, eikä halua itselleen tatuointia ja se on ok. :-)


Minä kysyn:
1. Jos saisit kuunnella vain yhtä artistia/bändiä loppuelämäsi ajan, kuka/mikä se olisi?
2. Mikä on lempipaikkasi koko maailmassa?
3. Minkälainen on mielestäsi hyvä blogi?
4. Asuisitko mieluummin Kiinassa tai Thaimaassa? Miksi?
5. Mikä on unelmamatkakohteesi? Miksi?
6. Jos saisit valita puolen vuoden reppureissun Aasiassa ja 10 000 euron välillä, kumman valitsisit? 
7. Mitä ottaisit mukaan trooppiselle autiolle saarelle, jos saisit valita kolme vaatetta, kolme muuta tavaraa ja kolme henkilöä? 
8. Oletko tehnyt vapaaehtoistyötä? Jos et ole, haluaisitko?
9. Minkälainen on mielestäsi hyvä lauantai?
10. Mikä on unelma-ammattisi?

Ei kommentteja