Through my phone

1 & 2. Torstaina mun parhaat kaverit järjesti mulle yllätysillallisen snackseilla ja kuohuviinillä. / 3. Vietettiin perjantai-iltaa kaupungin ainoassa pubissa ennen kuin Meela lähti Ahvenanmaalle. / 4. Selfie!

1. Auringonlasku! Mä rakastan auringonlaskuja ja mun puhelimessa on aika monta auringonlaskukuvaa.. 2. Lauantaina käytiin syömässä vohveleita Lucaksen kanssa pienessä kesäkahvilassa joen vieressä. 3. Vohveleitten jälkeen käytiin veneilemässä parin kaverin kaa! 4. Maisemaa vohvelipaikasta. Oli ihana lauantaipäivä :-)

1. Mopsit poseeraa! :-D 2. Veneilemässä. 3. Lisää veneilyä... 4. Laitettiin Lucaksen kanssa tosi hyvää ruokaa lauantaina; lohta, kvinoaa, salaattia, paistettua pinaattia ja hollandaisekastiketta! Oon just oppinu tekemään hollandaisekastiketta ihan alusta loppuun tällä reseptillä (klik!).



Ei kommentteja