WKND FESTIVAL 2015

Meidän WKND festarireissu oli kyllä huippukokemus. Oli hauskaa ja olin matkassa ihanan porukan kanssa. Paikan päälläkin tavattiin tuttuja ja kavereita. Festarialueelle mentiin molempina päivinä taksilla keskustasta, eikä se ollut kallistakaan, kun kahenkympin euron taksilasku jaettiin neljän/viiden henkilön kesken, ja tää vaihtoehto oli paljon helpompi ja nopeampi kuin metro. Festarialueelle meneminen ja sisälle jonottamininen ei ollut mielestäni ihan kamalaa, mutta tuolta ulospääseminen oli kyllä kaaosta. Mutta mitä muutakaan voi odottaa, kun kymmeniätuhansia ihmisiä lähtee samaan aikaan samaan suuntaan. Tästäkin kuitenkin selvittiin. :-D

 

Me lähdettiin Helsinkiin jo torstaina ja pelattiin junan ravintolavaunussa juomapeliä, oli vähän erilaista. Perjantaina istuttiin Kampin Memphiksessä pari tuntia ennen kuin lähdettiin festarialueelle päin. Istuttiin sit festarialueen ulkopuolella toiset pari tuntii. Robin Schulz jäi meiltä näkemättä, joka vähän harmitti, mutten antanu sen pilata iltaa.
Lauantaina mentiin festarialueelle vielä myöhempään, joskus kuuden-seitsemän aikoihin. Mun mielestä se riitti kuitenkin ihan hyvin. Mä olin muuten kuullu, että festarialueella ruoat ja juomat on tosi kalliita, mutta ei ne mun mielestä ollut. Siideri maksoi baarialueella seitsemän euroo ja drinkit kahdeksan. Ruoat oli about kympin ja annokset oli isoja. Ihan ok hinnat, jos multa kysytään. Olin tosi bad ass ja otin perjantaina viinaa sisälle aurinkorasvapullossa, jonka olin siis tottakai pessyt ja jopa huuhdellut viinalla. Voi Milla... Tätä en kuitenkaan suosittele, jos se aurinkorasva/after sun-pullo oo tosi puhdas, koska sieltä oikeesti tarttuu sitä rasvan makua viinaan, joka ei sit oo kauhean maukasta. :-D


Festareille kannattaa varata vessapaperia ja hyvät, mukavat kengät. Vessapaperi voi loppua kesken vessasta ja mukavat kengät takaa paremman kokemuksen! Ja vaikka tuntuu, että ilma olis vähän viileempää, niin kyllä siellä hyvin pärjää, kun menee ihmisjoukon keskelle hyppimään musiikin tahtiin haha. Anteeks nyt näistä puhelinkuvista, mutta mun vanhan digikameran kuvia en oo vielä saanut siirrettyy tietokoneelle ja puhelimessakin oli tarpeeks kuvia. :-D

4 kommenttia

  1. Ihanan iloisia kuvia, ja en kestä, noi hamppariateriat on nii hyvännäköisiä! *0* <3

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Oli ihanan ilonen reissu ja hampurilaisetki oli tosi hyviä, vaikka mun ''hamppari'' onkin kana ceasar -leipä ja ahh BATAATTIRANSKALAISET :---D

    VastaaPoista
  3. Eikää ihana blogi sulla, liityin lukijaksi :3

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hei kiitos paljon! Käyn kurkkaamassa sun blogia :-)

    VastaaPoista