Girls' night out

Voi että, kun mulla oli eilen hauskaa! Vietettiin tyttöjen kesken iltaa (ja yötä) pitkästä aikaa. Aloitettiin ilta Hannan luona syöden ja juoden. Nauran paljon muutenkin, mutta en oo pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin eilen. Oli kyllä much needed girls' night! Yhdentoista aikaan lähdettiin baariin ja sieltä jatkettiin matkaa tanssilattialle. Kolmen aikoihin lähdettiin kotia päin ja nukuin tänään yhteen, luksusta. Parhaat ystävät ovat kyllä kultaa arvokkaampaa. En tiedä mitä tekisin ilman mun rakkaita tyttöjä. Kaverit tulee ja menee, mutta niistä arvokkaimmat pysyvät vieressä rankemmista ajoista huolimatta ja just heistä kannattaa pitää kiinni lujaa.


Mun treenirutiinit on lähteny hyvin käyntiin. Oon käyny salilla noin neljä kertaa viikossa parin viikon ajan ja siihen päälle vielä pari lenkkiä. Mun mielestä on ihanaa aloittaa päivä salilla hyvän aamupalan jälkeen. Aamutreenin jälkeen on superhyvä fiilis ja sillä fiiliksellä on hyvä jatkaa päivää. Nyt yritän pari-kolme kertaa viikossa vetään kunnon jalka-peppu-treeni, että saisin niihin vähän lisää volyymiä - eikä kannata unohtaa ruokkia kroppaa, koska ruokahan on ihmisen bensaa! Hyvä ruoka, parempi mieli, eiks niin? 

1 kommentti