Through my phone

1 Terveystiedon yo-kokeisiin opiskelua, jotka on ens viikon perjantaina // 2 Kissat rivissä aamupalalla naaw // 3&4 Tein itselleni ranskalaisen manikyyrin, kun olin ostanut Emotionist noita kynsitarroja helpottamaan hommaa :-)
1 Mun ihana Mimell-kisumisu tulee aina aamusin herättämään mut ja Lucaksen sen söpöilyllä ja #nomakeup + hienot pussit silmien alla, jes! // 2 Smith's Burgers Vaasassa: tosi hyvät hampparit ja ranskikset ja ISOT annokset. Otin pienimmän hampparin, enkä jaksanut edes sitä syödä kokonaan // 3&4 Hankin uuden passin ja tuhosin mun vanhan muahaha.
1 Aamumaisemaa keittiön ikkunasta auringonpaisteella // 2 Kävin kampaajalla leikkaamassa mun latvat ja tuli tosi raikas olo, mutta samalla tuntuu, että mun hiuksista olis lähtenyt kymmenen senttiä vaikkei ne tätä paljon pidemmät ollu ennen kampaajalla käyntiä heh // 3 Saan lainata Lucakses mersua viikon ajan, kun sillä on käytössä toinen auto. Pyöräilen muuten kesät ja talvet, kun mulla ei oo autoo, tää on luksusta! // 4 Mopsit poseeraa jälleen kerran!
1 Lisää opiskelua ja lisää kahvia... // 2 Lauantaina kauniina baarissa ja pillit mun korvissa, Julia ikuisti tän hetken ja oli pakko ottaa screenshotti! // 3 Päivän ootd yo-kirjoitusten kunniaksi ja laukun sijasta mukana eväskori, trendikästä! // 4 Snapchat-päivityksen jälkeistä tunnelmaa. Siis jokaikisessä snapstoryssä oon tänään nähnyt näitä uusia filttereitä ja instagramissa #pukingrainbows-häshtäggi on kans pullollaan näitä! :-D

1 kommentti

  1. Sun Mimell kissa on mun Hemppa-kissan kaksoisolento O.O shieeeeeet

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/2015/09/q.html

    VastaaPoista