YO-kirjoitukset

Hei kaikki! En oo päivittämy blogia viikkoon, mutta siihen on ihan hyvä syy, nimittäin mulla on menossa YO-kirjoitukset. Maanantaina oli suomen ja tiistaina englannin kuullunymmärtämiset, ensiviikolla mulla on englannin ja suomen kirjalliset kokeet ja kahden viikon päästä terveystiedon koe. Käyn ruotsinkielistä lukiota, joten sen takia kirjoitan myös Suomen kielen. Eli sen sijaan, että päivittäisin blogia hyppytunneilla tai koulun jälkeen, niin luen kokeisiin ja se on mun mielestä ihan oikein. Tänään on myös ylitetty sadan raja, eli enään sata koulupäivää jäljellä meillä abeilla! 


Tänään on vain 25 päivää jäljellä, kunnes Lucas ja minä hypätään koneeseen kohti Yhdysvaltoja! Oon niin innoissani ja hehkutan tätä kaikille kavereille ja perheelle melkein joka päivä... heh. Tää ei oo mikään tavallinen lomamatka, sillä pääsen mun toiseen kotiin perheen luokse, jossa vietin kymmenen kuukautta ja tällä kertaa mulla on Lucas mukana. Annika, jonka kanssa vietin suuren osan vaihtovuodesta, lähtee myös Jenkkeihin samaan aikaan oman kaverin kanssa, joka on tosi kiva! Meillä oli Utahis tosi kivaa yhdes ja oli hauskaa puhua keskenämme suomee, kun kukaan muu ei ymmärtänyt sitä - saatiin rauhassa keskustella meidän badass-plääneistä muahaha. Sain eilen uuden passin ja tehtiin myös Esta-hakemus netissä. Esta on siis netissä täytettävä hakemus, jonka tekemisessä kestää noin vartti ja se maksaa neljätoista dollaria. Jokaisen suomalaisen pitää vissiin täyttää tämä, jos matkustaa Yhdysvaltoihin alle kolmeksi kuukaudeksi. 


Kaikki kuvat otettu Utahissa.

Onko teillä postausehdotuksia tai haluatteko nähdä lisää kuvia mun vaihtovuodesta? Kaikki ehdotukset on tervetulleita! 

3 kommenttia

  1. kivoja kuvia! :) Postausideoista tuli mieleen joku linkkaa blogisi postaus tai my day :)

    VastaaPoista
  2. Eikä, varmasti ihanaa päästä vierailemaan "toisessa kodissa"! Lycka till noihin ylppäreihin, mä lakillinen lähen haastamaan kans vielä ruotsia perjantaina ja täydentämään tutkintoo:) Mä haluaisin nähdä pikkusen lisää vaihtarijuttuja!

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia ja oot nätti :)

    http://langatonyhteys.blogspot.fi/

    VastaaPoista