WINTER OUTFIT INSPO

inspo3


Neuleet on osa (ainakin mun) talvea -- eri värisinä, kokoisina ja mallisina. Neuleet on mun talvipäivien must-have! Mä tykkään neutraaleista väreistä, kuten harmaasta, valkosesta, mustasta ja ruskean eri sävyistä, ja sehän näkyy tässä kollaasissa. Samantyylinen musta (teko)nahkatakki on ollut itselläni pitkään kovassa käytössä, varsinkin silloin kun sää on vähän lämpimämpää, mutta jos sinne alle laittaa mukavan, lämpimän neuleen ja päälle vielä kaulahuivi ja kivat talvikengät, niin uskon kyllä että näinkin pärjäisi viileässäkin säässä. :-)

inspo 2

Musta ja harmaa jatkuu tässäkin, mutta ei sentään kokonaan. Tässä näkyy sentään muutama värikin, ja just semmoset värit joista itse tykkään; farkun sininen, viininpunainen ja tuollaiset keltasenruskeat kenkulit! Hupparit lämmittää kivasti näin talvisin, ja tottakai jokaisella suomessa asuvalla täytyy olla kunnon talvikengät, joilla pärjää kylmimpinäkin talvipäivinä. Pipot kuuluu myös mun talveen. Talvisin tuleekin välillä pidettyä pipoa usein sisälläkin, kun tällainen vilukissa olenkin! :-D

inspo1


Ahh, mun on pakko saada tuollainen pitkä, harmaa puuvillatakki tänä talvena (ja mieluiten pian). Haluanhaluan. Tässä jatkuu sama rata, eli neutraalit värit ja suhteellisen simppeli tyyli. Hattu ei ehkä oo kylminä talvipäivinä paras mahdollinen asuste, mutta jonkun kumman takia tuon tyyliset hatut on jäänyt mun mieleen, vaikka ne ei ehkä ihan mun tyyliä olekaan (haluaisin itselleni samantyylisen...). Kylmimpinä päivinä vaihtaisin varmasti tuon hatun lämpimämpään pipoon. :-)

2 kommenttia

  1. Ihanaa inspiraatiota <3 Sun blogin teema on niin ihana!

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi kiva postaus! Sulla on kyllä niin täydellinen tyyli :3! Ihanat kollaasit <3!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista