XMAS WISHLIST

IMG_5764

Monet saavat ennen joulua sen jokavuotisen kysymyksen ''mitä tahtoisit joululahjaksi?''. Ainakin itselläni pääni lyö siinä kohtaa tyhjää, joka vuosi... En mä mitään materiaalia oikeastaan tarvitse tai kovasti edes halua, ehkä sen takia pää lyökin tyhjää. Mulla on jo kaikki se, mitä tarvitsen. Mulle riittää hyvin jokin pieni lahja. Kokosin kuitenkin joulun toivelistani tänne blogiin teille näytettäväksi.

Kokosin listalle sellaista mikä voisi kuulua omalle toivelistalle, mutta mitä voisin yhtä hyvin myös antaa äidille tai kaverille joululahjaksi. Listalta löytyy kaikkea pientä ja kivaa. Yritin myös laittaa listalle esineitä, jotka sopisivat myös pienempäänkin budjettiin.

xmas1


1. Zalandolla on iso valikoima aamutakkeja ja vielä tosi hyvään hintaan! Itse ihastuin vaaleanpunaiseen aamutakkiin, joka löytyy täältä.

2. Valkoinen aamutakki löytyy täältä ja sekin on osa Zalandon aamutakkivalikoimaa. Mun mielestä valkoisista aamutakeista tulee sellainen hotellifiilis, kuten myös valkoisista petilakanoista ja valkoisista pyyhkeistä. :-)

3. Indiskalla on aina niin ihania astioita, tekstiilejä ja kaikkea muutakin! Hopeanvärinen tarjotin löytyy täältä. Tän tyylisellä tarjoittimella olisi kiva pitää esimerkiksi kynttilöitä.

4. Oon itse ihastunut marmoriin, kuten moni muukin, jonka takia kaikki marmorikuvioinnilla näyttää kivalta. :-D Blogeissa, instagramissa ja lehdissä näkyy tosi paljon marmoria ja marmorikuviota. Valkoinen marmorikuvioitu purnukka löytyy täältä.

5. Täältä löytyy kollaasin kaunis lyhty. Tuon tyyliset, simppelit lyhdyt on mun mielestä älyttömän ihania.

6. Marmorikuvioitu tarjoitin löytyy täältä.

7. Ikeassa on aina kaikkea kivaa, muunmuassa paljon erilaisia tuoksukynttilöitä. Nuo kolme ruskeansävyistä kynttilää löytyvät täältä

8. XL-kuppi löytyy täältä eli Indiskasta. Kun kävin Helsingissä  marraskuun alussa, vietin Indiskassa ainakin puolituntia astioita ihastellen. Siellä oli paljon juuri tuollaisia suuria, älyttömän ihania kuppeja!

9. Iittalan Kartio-kaadin löytyy esimerkiksi täältä. Iittalalla on mielestäni paljon hienoja astioita ja esineitä, mutta tällä hetkellä olen ihastunut tuohon - niin simppeli ja tyylikäs!

10. Yankee Candle täältä. Tuoksukynttilät kunniaan!


xmas2

11. Uusi penaali olisi kyllä tarpeen ja Marimekon kukkarot ja pussukat ovat kyllä mun mieleen! Kuvan pussukka/penaali löytyy esimerkiksi täältä.

12. Oon pitkään ihastellut Anastasia Beverly Hillsin kulmakyniä- ja meikkejä. Olen kuullut niistä pelkästään hyvää, mutta hinnan takia en ole viittinyt ostaa itselleni kyseisen merkin tuotteita. Brow Wiz -kulmakynä löytyy täältä ja sehän sopisi hyvin joululahjaksi kenelle vain, joka haluaa korostaa kulmakarvojaan (esimerkiksi minulle). :-D

13. IKEAn ihana pitsikuvioinen esine löytyy täältä. Tuossa voisi pitää vaikkapa meikkejä tai meikkisiveltimiä.

14. Clas Ohlosilta löytyy vaikka mitä ja useimmiten tosi edullisesti. Kuvassa näkyvä silmälasikotelo löytyy  täältä. Itse tarvitsisin kovasti uuden silmälasikotelon silmälaseilleni, mutta voihan niissä muutakin säilyttää. :-)

15. Isadoran luomiväripaletti löytyy täältä.

16. Olen itse ihastunut harmaisiin, pitkiin puuvillatakkeihin. Kyseinen takki löytyy täältä.

17. Matkalompakko vaikuttaa tosi kätevältä ja olisi varmasti hyvä joululahja kaikille, jotka matkustavat edes vähän. Matkalompakko löytyy täältä. Siihen mahtuu kaikki oleellinen, kuten lentoliput, passi, vähän käteistä ja maksukortit - ettei tarvitse etsiä koko matkalaukkuja läpikotaisin löytääkseen lentolipun tai passin.

18. Uusi Macbook tarvitsee läppärikotelon, mutta vielä en ole saanut hankittua sellaista. Läppärikotelo löytyy täältä.

19. Voiko naisella olla liikaa hajuvesiä? Itse ottaisin mielelläni vastaan tämän ihanuuden, joka löytyy täältä.

20. IKEAn älyttömän ihana koristetarjotin löytyy täältä.

Ei kommentteja