IHANA AAMU

Aurinko paistaa, Spotify soi ja mulla on iso kuppi aamukahvia kädessä. Tänään on hyvä päivä. Koulu alkaa vasta kello 11:50 ja nukuin hyvät kahdeksan tunnin yöunet. Mulla on tänään aionastaan yks tunti, jonka jälkeen meen salille ja illalla mummolaan syömään hyvää ruokaa ja viettämään aikaa isovanhempien kanssa. Miten teidän päivä on lähtenyt käyntiin?

aurinko
Collage

Tänään on 16 päivää jäljellä, kunnes lähden Kiinaan. Oon siitä niin innoissani. Kyseessä on siis ryhmämatka ja eilen Lucas sai postilaatikkoon paksun kirjekuoren, jossa oli hirmupaljon infoa tulevasta matkasta. Mä rakastan lukea tällaisia infopaketteja. Tuntuu, että hei, mä oon kohta menossa jonnekkin, jotain jännää tapahtuu pian. Tykkään myös lukea maitotölkkien ja shampoopullojen tekstiä... Oonko ainoo? :-D

Tuossa kyseessä ''infopaketissa'' oli tietoa lentoaikatauluista ja päivän ohjelmat. Siellä luki, mitä tehdään ja mitä saadaan nähdä matkan aikana. Tosi monet jutut oli just sellaisia, mitä olin ajatellun, että haluan tehdä ja nähdä, kun oon googlaillu matkakohteita. Mut hei, nyt meen meikkaamaan nopeasti ja valmistamaan itselleni brunssia ennen kouluun lähtöä. Ihanaa päivää teille kaikille! 

IMG_8209

14 kommenttia

  1. Toi vika kuva vein mun sydämen! <3 Ihan käsittämättömän upea! Ja haha, mäkin luen melkein kaikki etiketit mitä vaan mistää löytyy :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Ulla! ♥ Haha, kiva että täältä löytyy muitakin :-D

      Poista
  2. Kiina on ihana! :D Sulle tulee varmaan olemaan ihan huippureissu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä uskon että reissusta tulee ihan superkiva! :D

      Poista
  3. Ihania kuvia <3 On kyllä pakko liittyä lukijaksi ja rupee kattoo sun blogii säännöllisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sara! Ihanaa, tervetuloa seurailemaan vaan! :-D

      Poista
  4. Oi vitsi, nään oikein sun innostuksen jotenkin ton sun tekstin läpi :D Ja mäkin luen kyllä shampoopulloja jne jos ei oo muuta luettavaa xd

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kiitti Kiia, ihanaa että se loistaa läpi - oon kyllä niin innoissani! :-D

      Poista
  5. Oijoi mitä kuvia, varsinkin tuo pieni tuhiseva hurmuri ;) Ja hahaha, et ole ainoa! :D Mä syynään jo pelkästään eettisistä syistä pakkausselosteet aika tarkasti, mutta kyllä niitä tulee muutenkin luettua, varsinkin vessassa... :P Huh, Kiina kuulostaa mahtavalta, jäänkin odottelemaan postauksia matkasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Toi pieni lyttynaama on kyllä aivan ihana otus! :) Haha kiva kuulla, että meitä on useampi. Joo, kyllä mäki usein haluan tietää mitä tuotteet sisältävät, mutta niitä on muutenkin kiva lueskella. Joo odotan kyllä innolla tuota matkaa ja täällä blogin puolella tulee varmasti näkymään useampi reissupostaus :-D

      Poista
  6. Kuulosti tosi kivalta sun päiväs :)! Nättejä kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia ja ihanaa, että tykkäät! :-)

      Poista