MUN MEIKIT OSA 1

Heips ja hyvää tiistaita teille! Mä oon pitkään miettinyt tällaisen meikkipostauksen tekemistä, jossa siis esittelisin meikkejä, mitä nyt mun meikkivarastosta löytyy. Vähän niin kuin what's in my make-up bag -tyyppinen postaus. Vaikka oon moneen otteeseen kuvannut mun meikkipussin sisältöä, niin itse postaus oon jäänyt tekemättä syystä tai toisesta. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja kameran käteen. Valokuvasin, muokkasin ja tein tämän postauksen ihan teitä varten. Musta on ainakin kiva lukea, mitä meikkejä muut käyttää ja ehkä saada vähän inspoa sitä kautta.

Tää on nyt se, miltä mun ''meikkitilanne'' näyttää just nyt ja mun käyttämät tuotteet muuttuu kokoajan, jos en löydä jotain superhyvää tuotetta. Mun oli pakko jakaa tää postaus kahteen osaan, koska muuten tästä olisi tullut kauhea kilometripostaus, jota kukaan ei jaksa lukea. Tässä siis ensimmäinen osa! :-)

Psst... Muutaman tuotteen jätin pois, sillä halusin ottaa mukaan sellaisia tuotteita, joita olen käyttänyt, enkä sellaisia mitä nyt en kauhean usein ole käyttänyt. 

makeup1

1 - Pohjustusvoiteena, tai primerinä mulla toimii Kicks Blur Primer, joka on siis Kicksin oma tuote. Tää tuote on toiminut mulla moitteettomasti jo parin kuukauden ajan, ja on mielestäni parempi kuin MaxFactorin Face Finity primer. Tykkään tästä kovasti!
2 - LA Girl Pro Concealerin ostin ebaysta ja hintaa oli pari euroa, mutta postikuluineen hintaa tuli noin kymmenen euroa, joka ei oo mun mielestä ollenkaan paha! Parasta on, että mulla tää toimii oikein hyvin. Tosin tää jakaa aika paljon mielipiteitä tätä käyttäneiden keskuudessa, mutta kannattaa ainakin kokeilla! Itse käytän tätä sävyssä Natural. 
3 - Ahh, mun ikuinen lemppari, eli Garnierin BB-voide. Tätä oon käyttänyt ainakin kolme vuotta ja vieläkin tykkään tästä kovasti. Tää ei oo kovin peittävää, mutta tasoittaa kasvojen väriä hyvin, joka on mulle perfect.
4 - Ai mitä? Vauvapuuteria?! Joo kyllä, tätä käytän ihan oikeasti värittömänä puuterina ''kiinnittämään'' meikkipohjan ja voin sanoa, että hyvin on toiminut. Meikki pysyy paikoillaan tämän avulla ja hintaa ei ole kuin pari euroa. Tätähän voi käyttää myös mm. kuivashampoona.
5 - Mary Kayn poskipunaa sävyssä Sparkling cider on tullut käytettyä aika usein nyt viimeaikoina. Tää ei oo liian punaista tai pinkkiä, vaan just hyvän sävyinen ja korostaa kivasti kasvoja.
6 - IsaDora Color Correcting -paletin ostin pari kuukautta sitten Kicksistä. Tässä on kiva highlighter, mutta muuten en ole kauheasti käyttänyt tätä, sillä se on vähän liian kuivaa iholleni näin talvisin. Tässä on kuitenkin kivat värit, joilla voi peittää eri kohtia, joten uskon kyllä, että tää tulee pian useammin käyttöön.
7 - Mary Kayn puuteri tai puuterinen mineral foundation, nyt en oo varma? Oon kuitenkin käyttänyt tätä enemmän kasvojen varjostukseen, sillä sävy on aika tumma. Hyvin on  toiminut siihen tarpeeseen.

makeup2

1 - L'oreal La palette nude -luomiväripalettia oon käyttänyt aika usein. Tää on just hyvä tällaiselle aloittelevalle luomivärin käyttäjälle, kuten minulle. Kirjoitin tästä aiemmin tässä postauksessa.
2 - Lumenen blueberry -kulmakynää sävyssä nmr. 2 olen käyttänyt aika paljon viimeaikoina ABHn dipbrow pomaden lisäksi. Rajaan tällä kulmat ensiksi ja täytän sitten loput kohdat dipbrowilla. Tää on mielestäni ihan perus kulmäkynä, mutta sävy on sopivan harmahtava/kylmän sävyinen ja hintaakaan ei ole kuin noin 7 euroa. Toimii!
3 - Ah niin, tätä käytin tosi paljon muutama vuosi sitten ja sitten unohdin tämän ripsarin välillä, mutta nyt löysin tämän uudestaan! Eli Maybelline Great Lash vedenkestävänä. Toimi silloin ja toimii nytkin! Tää on halpaa (n. 8-9 euroa) ja laatu on hintaakin parempaa. Tää ripsari erottelee ripset hyvin ja tekee niistä pidemmät, ilman että niistä tulee kauhean paksuja ja klimppimäisiä.
4 - Essencen kajaalikynää oon käyttänyt nyt jonkin ajan, kun entinen loppui. Tääkin on hintaan nähden toimivaa. Essencen tuotteethan on superhalpoja, mutta hyvin ne ajaa asiansa. Ei tässä oo mikään paras pysyvyys, mutta ihan hyvin on toiminut kuitenkin, kun en kauheasti kajaalikyniä käytä.
5 - IsaDora Build-up -ripsari vedenkestävänä on hyvää, mutta paakkuuntuu vähän liian helposti. Tätäkin on tullut käytettyä aika paljon, mutta täytyy myöntää, että tuo Maybellinen halppisripsari voittaa tämän.
6 - Kicks kulmageeliä oon käyttänyt aika pitkään. Hankin tän putelon elokuun alussa, eikä tää oo vieläkään loppunut! Kulmakarvat pysyy kurissa, joten ei mulla ole valitettavaa.
7 - Lumene blueberry eye lineri on kyllä ihan hyvää. Tällä on helppo tehdä rajaukset ja tää on vedekestävää, joka on plussaa. Tosin tää tuppaa vähän haalentumaan päivän aikana ja koostumus tuntuu välillä tosi oudolta, mutta ihan hyvin toiminut silti. Täydellisen eye linerin metsästys jatkuu!
8 - Tämä Mary Kay mineral eye colour  -luomiväri sävyssä Crystalline on ihanan väristä. Käytän tätä välillä myös highlighterina ja siihenkin hommaan tämä on toiminut hyvin.
9 - Anastasia Beverly Hills Dipbrow pomade -kulmatuote on varmasti monelle tuttu. Käytän tätä sävyssä Taupe. Onhan tämä hyvää ja kestää kyllä superhyvin paikallaan! Vaikka tää on hyvä tuote, niin silti joku mättää. Tää kuivuu aika helposti, vaikka laitan korkin tiukasti kiinni. Sen takia tätä voi olla vaikea välillä saada oikea määrä silveltimelle.


Löytykö joukosta tuttuja tuotteita tai täysin uusia, tai ehkäpä jotain jota haluaisitte itse kokeilla? :-)

12 kommenttia

  1. Lumenen kulmaknä myös täällä käytössä, ja tykkään!♥ Toi hinta tosiaan ei päätä huimaa, joten pointsit myös siitä. Tota vauvapuuteria on kyllä pakko testata, nyt kun oon itsekin näiden irtopuutereiden maailmaan päässyt :D Muutenkin tosi kiva postaus, tykkäsin!♥ Kakkososaa ootellessa.. :) http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ihanaa kun löytää tuotteita, jotka on edullisia ja hyviä! Kiitos paljon! :-)

      Poista
  2. Olenkin jo sun lukija :) Itse diggaan tosi paljon tosta lorealin nudesta:D mäkin jään odottelemaan 2 osaa :)

    http://mydayblogfin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla! Alankin jo väsäämään tätä seuraavaa osaa :)

      Poista
  3. Tuota Isa Doraa oonkin halunnut kokeilla jo jonkun aikaa :) Ilmeisesti toimii ihan hyvin? Mulla tähän mennessä yks parhaita eye linereita on ollu Kikon nestemäinen eyeliner! Ei ehkä ihan paras, mutta kuitenkin tosi kestävä ja todella mustaa jälkee tulee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimii hyvin, mutta en ehkä suosittelisi jos on kuiva iho. Itse tykkään ainakin käyttää voidemaisia peitevoiteita ym meikkejä just näin talvisin, kun mun iho tuppaa olemaan aika kuiva. Mutta kyllä hyvin peittää mielestäni. Hitsi, pitäis kyllä ottaa kokeiluun Kikon meikkejä, kun oon kuullu paljon hyvää heidän muistaki meikeistä, kiitos vinkistä! :-D

      Poista
  4. Tä ei nyt sinänsä tähän postaukseen liity mitenkään, mut sulla on kyllä ihan sairaan kiva blogi! Jotenkin semmonen yleinen fiilis mikä täst tulee on ihan sairaan kiva :-) Jään seurailemaan!

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vau kiitos paljon ihanasta kommentista ja tervetuloa lukemaan! :-D <3

      Poista
  5. Tälläinen postaus olikin kivaa luettavaa, nimittäin mulla sattuukin olemaan lopussa todella moni meikkituote ja aina on kiva kokeilla uuttakin, eikä pysyä vaan niissä aina käytetyissä tuotteissa :-D Muutenkin ihan mielettömän ihana ulkoasu blogillasi ja hurjan kivaa sisältöä, varmasti jään seurailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, sitä minäkin! Tällaisista postauksista saa mielestäni kyllä paljon vinkkejä. Voi kiitos, ihanaa kuulla! :)

      Poista
  6. Toi vauvapuuteri pitää laittaa kyllä testaukseen!! Ihana blogi sinulla! :)

    http://suuntanaoikis.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa, eikä siinä menetä kuin pari euroa, jos ei tykkäiskään! Kiitos paljon! :)

      Poista