MUN MEIKIT OSA 2

No niin, tässä jatkoa edelliselle osalle: Mun meikit osa 1:lle. Jos ette ole ekaa osaa lukeneet, niin kannattaa. Ekassa osassa kävin läpi mun alustusvoiteet, peitevoiteet, sun muut pohjameikit, sekä silmä- ja kulmameikit. Tässä osassa käyn läpi huulimeikit sekä meikkisilvetimet. Täytyy myöntää, että mulla on todella surkea valikoima huulipunia ja silveltimiä. Oon jo pitkään himonnut RealTechniquesin siveltimiä noitten tilalle ja aion kyllä hankkia niitä piakkoin, mutta tällä hetkellä mennään näillä. :-)

makeup_lips

En oo kovin ahkera huulimeikkien käyttäjä, joten just nyt mulle riittää hyvin tällaiset halvemmat perustuotteet, mutta tekis kyllä mieli satsata johonkin vähän parempaan ja kestävämpään huulimeikkiin, varsinkin johonkin laadukkaaseen huulipunaan ja sopivaan huultenrajauskynään, joka myös pysyy huulilla pitkään niitä kuivaamatta. Olisko teillä vinkkejä?

1-3 - Ekana mulla on kolme kappaletta Essencen huultenrajaskynää eri sävyissä. Muita huultenrajauskyniä mulla ei ole, koska en oo kovin perehtynyt niitten käyttöön VIELÄ. Nämähän maksavat vähän päälle euron ja laatukin on ihan ok. Sävyistä tykkää.
4 - Mary Kayn huulipunaa en ole oikeastaan käyttänyt kovin paljon, enkä tiedä miksi, koska luulen että tämä on mun laadultaan paras mitä omistan tällä hetkellä. Sävy on aika kirkas tummanpinkki, mutta jotenkin alan ihastumaan tuohon aina vain enemmän, joten kyllä tämä tulee pian ahkerampaan käyttöön!
5 - Essencen huulipuna, hintaa vähän päälle kaksi euroa ja toimii ihan hyvin. Sävystä tykkään oikein paljon, mutta pysyvyys saisi olla parempaa. Tämä on kuitenkin superhalpaa, joten ehkei laadusta kannata valittaa.
6 - Tämä Hydracolorin huulipuna on ihanan kosteuttavaa ja tosi kivan väristä. Mä en oo nyt ihan satavarma onko tää hulipunaa vai värikästä huulirasva..? Tämäkään ei ollut kallista, mutta pysyvyys saisi tässäkin olla parempi.
7 - Mary Kayn huulikiilto on kyllä hyvä tuote! Tämä ei jätä sellaista tahmaista ällöfiilistä ja värikin on oikein kiva. Huulikiiltojakaan en käytä kauhean usein, mutta välillä sitäkin on kiva käyttää ja silloin tartun tähän. Muut oon heivannu roskiin.
8 - Okei anteeks, mutta mulla ei ole aavistustakaan mikä tämä huulipuna on? Luulen, että oon ostanut tämän joskus markkinoilta Espanjassa eurolla, mutta siis tää väri on jotenkin niin ihana!

makeup_brushes

1 - We Care -meikkivoidesivellintä käytin syksyllä paljon, mutta nyt se on jäänyt, koska tykkään käyttää siihen tarkoitukseen enemmän tuota nelosta. Toimii kuitenkin ihan hyvin ja tämähän on myös makuasia, minkälaisella siveltimellä tykkää levittää meikkivoidetta.
2 - We Care -luomivärisivellintä oon käyttänyt aika paljon. Tää on kätevä tuon kaksipäisyyden ansiosta ja luomivärin levittäminen ja blendaaminen sujuu hyvin. Mun mielestä tämä ei ole kuitenkaan mikään superhyvä, mutta toimii.
3 - Käytän tätä Anastasian Beverly Hillsin sivellintä samanmerkkisen Dipbrow Pomaden levittämiseen ja hyvin onnistuu! Tällä saa tarkkaa jälkeä. Tääkin on niin kätevä, kun samassa on kaksi päätä.
4 - Yves Rocherin sivellintä käytän meikkivoiteen levittämiseen, vaikka luulen että tää on oikeastaan poskipunasivellinen. No käytän mä sitä siihenkin. Ihan ok sivellin, mutta tästä irtoaa aika paljon karvoja.
5 - Tämä Ecotools -sivellin on kyllä aivan ihana! Mulla on ollut tää sivellin reilut kaksi vuotta ja vieläkin on ihanan pehmeä, että kelpaa kyllä levittää puuteria. Karvatkaan ei irtoile ja hintakaan ei ollut paha, ainakaan silloin kun tämän ostin.

Tässä nyt nämä tältä kertaa. Pian tulee varmasti uusia tulokkaita tänne mun meikkejen joukkoon, mutta näillä oon pärjännyt ihan hyvin tähän asti. Tän kuluneen vuoden aikana mun rakkaus ja kunnioitus meikkejä ja muuta kosmetiikkaa kohtaan on kasvanut huimasti. Haluan yrittää panostaa enemmän laatuun kuin määrään maksamatta omaisuuksia, joten se on siis mun suunnitelma. Meikkien ja siveltimien laatu vaikuttaa tosi paljon lopputulokseen, vaikken sitä ennen oikein uskonut.

Jos teillä on vinkkejä meikeistä, joitten hinta-laatu-suhde on kohdallaan, niin kertokaa toki! :-)

12 kommenttia

  1. Pakko kehua tätä sun postausta kyllä! Yleensä skippaisin tällaiset meikkiesittelyt missä vaan blogissa, mutta oot tehnyt tän postauksen niin hyvin, että luin tän mielelläni, jes! :D

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi, kiitos tästä, ihana kuulla! :-D

      Poista
  2. Realtechniquesin siveltimet on ainakin musta tosi hyvia, mita just ostin ensimmaiseni :D Ecotoolsin siveltimiakin pyorittelin pitkaan kasissa, kattoo jos palaan niiden luo viela.

    Ja kuten Riikka ylhaalla sanoi, oot kirjottanut tan meikkiesittelypostauksen ihan sika hyvin, etta myos mina jaksoin tammoisen lukea! :D Riikan tavoin, skippaan kaikki meikkiesittelyt samantien.

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, oonkin kuullut pelkästään hyvää niistä, joten nyt yritän metsästää niitä itselleni! Ja kiitos hirmuisesti, ihana kuulla! :D

      Poista
  3. Tosi kiva postaus!! Samaa mieltä yllä olevan kommentoijan kanssa, että Realtechniquesin meikkisiveltimet on tosi hyviä!! Olen myös miettinyt ecotoolsin siveltimien ostoa, ehkä tämän postauksen takia uskaltaudun sellaisenkin ostaa :)

    http://keepitsimple-sinirosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :) Kiva kuulla, että sullakin on hyviä kokemuksia niistä! Ecotools on kyllä mun kokemuksen mukaan myös hyvä, joten kannattaa varmasti niitäkin kokeilla :D

      Poista
  4. No nyttten on pakko sanoa samaa kuin ylemmäiset... Itse kanssa ajatellut noita essensen tuotteita, mutta ainakaan vielä muuta kuin lakkoja ostellut ja ollut ihan tyytyväinen.
    Näköjään huulikiiltojen kanssa olemme siis samaa mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Essencen tuotteita ostaessa ei kyllä paljon rahaa menetä, jos ei sattuiskaan tykkäämään, joten kantsii kokeilla :)

      Poista
  5. Mä kattelin eilen jonkun videon youtubessa, jossa puhuttiin noista essencen meikeistä ja mä kyllä innostuin! :-D Pakko käydä tänään kattelemassa, jos löytäisin noita jostain!

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no kiva kuulla, että innostus on herännyt! Kantsii kokeilla kyllä, halpaa on ja ihan toimivia tuotteita! :)

      Poista
  6. Mäkin oon nyt innostunut essencen huulipunista ja ostin viimeviikolla luomiväripaletinkin, joka on yllättävän hyvä! Ja kuten sanoit huulipunien pysyvyys voisi olla parempikin.. Olen yrittänyt katsoa Tokmannilta essencen huultenrajauskyniä, mutta ne ovat aina loppu kun eksyn sinne (muuten tokmanni on mulle tuntematon kauppa), joten tiedätkö missä muualla näitä essencen edullisia myydään? :D Ja lisäksi sait musta just uuden lukijan! ;)

    http://hundred-moments-happiness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne onkin hinnaltaan ihan hyviä, vaikka laatu saisi olla parempaa. Peruskäyttöön ihan toimivia kuitenkin! Mä oon ostanut omani aina Halpa-Hallista, mutta oon kuullut, että niitä löytyy myös Minimanist. Tokmannihan löytyy kuitenkin joka paikasta, eli jos ei lähettyvillä oo HH:ta tai Minimania, niin sitten en muuta tiedä kuin Tokmanni. :)

      Poista