OLEN KAUNIS

Kiia haastoi meidät muut jakamaan omia vahvuuksiamme blogeissamme tai vaikkapa Instagramissa. Tää on mun mielestä mahtava idea, joten tottakai tartuin haasteeseen. Kuten Kiia jo omassa postauksessaan kirjoitti, meistä monet keskittyvät usein heikkouksiimme. Pieleen menneet ateriat, koe joka meni päin persettä, ohuet hiukset tai kasvoilla näkyvä inhottava finni... Kuulostaako tutulta? Ainakin itse voin ihan rehellisesti sanoa, että välillä mulla on ihan kurja, kun ''kaikki'' menee pieleen ja teen muka ''kaiken'' väärin.

Entäs ne positiiviset jutut? Meistä jokainen on kaunis ja hyvä jossain. Nekin puolet kannattaa huomioida. Miks meillä on usein tapana sanoa, mikä meissä vaivaa, kun me voitaisiin sen sijaan sanoa, että hei mä oon tässä hyvä ja oon tyytyväinen itseeni! No tää postaus on tarkoitettu just sille. Tässä postauksessa aion kehua itseäni, ehkä kuulostaa jopa itserakkaalta. Mutta välillä meidän on pakko olla hieman itserakkaita ja arvostaa itseämme.

IMG_9396

Oon tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja itseeni muutenkin. Vaikka on ollut aikoja, kun mulla on ollut aika huono itsetunto, niin oon oppinut rakastamaan itseäni just sellaisena kuin olen. Nykyään mulla on hyvä itsetunto ja oon enemmän ulospäinsuuntautunut. Oon mä kuiteskin aika cool ja kiva tyyppi. Oon erityisesti tyytyväinen mun kasvoihin, varsinkin silmiini, ne ovat mielestäni tosi kauniit. Ja onhan mun takapuolikin aika hyvän näköinen. Oon mielestäni sellainen tyyppi, jonka haluaisin itsekin tuntea, jos en olisi minä. Tiedättekö? :-D

Mielestäni oon hyvä kokki. Osaan laittaa ruokaa, myös ilman reseptiä ja pelkästään improvisoimalla. Osaan myös piirtää hyvin ja nautin siitä paljon. En ehkä oo mikään hyvä laulaja tai muutenkaan musikaalinen, mutta kyllä mä suihkussa ja autossa osaan laulaa haha. Tuun hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen myös avomielinen muita ihmisiä, sekä erilaisia kulttuureja kohtaan. Osaan olla sponttaaninen, mutta osaan myös suunnitella asioita etukäteen. Oon positiivinen ja motivoitunut, enkä anna ihan helposti periksi. Osaan tehdä töitä ihan kunnolla, kun pitää ja jos haluan jotain, niin teen töitä sen eteen. Esimerkkinä vaihtovuosi, jonka eteen tein kyllä paljon töitä. Oon tosi ylpeä itsestäni, että oikeasti uskalsin lähteä vuodeksi pois ja että jaksoin tehdä sen eteen niin paljon. Nyt oon myös ylpeä siitä, että lukio on mun osalta valmis. Kunnialla oon siitäkin selvinnyt.

IMG_9387

Mä olen kaunis ja hyvä just niin kuin olen. Oon tyytyväinen itseeni ja sehän on tärkeää. Nyt laitan tämän Kiian haasteen eteenpäin teille muillekin. Tehkää tekin postaus tai kertokaa kommenteissa teidän hyvistä ja kivoista puolistanne, koska niitä kyllä löytyy! ♥ 

Psst, tää olikin tämän blogin sada postaus, jee! Sopi hyvin sitten kehua itseäni tässä postauksessa. ;-)

10 kommenttia

  1. IHANA POSTAUS!♥


    http://fashionsivu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Ja ihanaa että kommentoit näin aktiivisesti :)

      Poista
    2. Minustakin on mukavaa saada itse kommentteja blogissani vierrailleilta, joten haluan jakaa samaa mukavaa tunnetta muillekin. Minulla on tapana kommentoida seurattavieni postauksiin aktiivisesti :3

      Poista
    3. Ihanaa kuulla ja kyllähän kommentit piristävät päivää kummasti ja antavat motivaatiota! :-)

      Poista
  2. Ihanaa Milla!! ♥ Ensinnäkin ihanaa että uskalsit tarttua haasteeseen ja kirjoittaa näitä juttuja ja voi että miten hyvä mieli tuli kun luki tätä postausta! Todellakin oot kaunis & rakastan sun itsevarmuutta ja rohkeutta tehdä asioita!! ♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Superpaljon kiitos sulle Kiia tästä ihanasta kommentista! <3

      Poista
  3. Ihana Milla ♥ Oot kyllä ihan huipputyyppi ja äärettömän upea nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos Emmi, aivan ihana kommentti ja itsekkin oot kyllä upee! <3

      Poista