TUKKAHAAVEITA

Hyvä lauantaita teille ihanat! ♥ Kevät on mielestäni sellaista uuden ajan alkua. Kukat alkavat kukkimaan ja lehdet palaavat puihin. Ja no, mikäs parempi aika haaveilla kivoista hiuksista, kun kukkivana vuodenaikana? Mulla oli pari viikkoa sitten pieni (tai aika iso) hiusprosessi. Tarkoituksena oli saada hiuksista vaaleat hopeanblodit ja no... Lopputulos ei ollut todellakaan sitä mitä halusin, niin kuin aika useinkin näiden kotivärjäysprosessien jälkeen. Olin kuitenkin tosi pettynyt, että sen nyt piti mennä näin pieleen, mutta mutta, onhan mulla vielä aikaa muunnella näitä mun hiuksia. :-D

Hiukseni olivat vähän vihreitä, vähän sinertäviä ja pikkuisen hopeita. Lopuksi ajoin kauppaan ja ostin värinpoiston, jonka jälkeen hiukset ovat olleet hieman kellertävät. Ei se mitään, näillä nyt mennään. Hiukset ei oikein tykkää, mutta ehkä mä pian saan nämä kuosiin. Tässä välissä voin siis vähän haaveilla ihanista hiuksista. Samaa sävyä himoitsen vieläkin, eli hopean tai edes tuhkan blondeja hiuksia. Olisin halunnut tosi vaaleat, melkein valkoiset, hopeaan taittuvat hiukset, mutta totuus on että tuo ihana sävy taitaa olla aika vaikeasti tavoiteltavissa kotikonstein. Ehkä sitten loppujen lopuksi päädyn ostamaan kaupasta tuhkansävyisen värin. Tai ehkpä vaaleanruskeaa. Saa nähdä miten tän mun tukan käy.

TUKKAHAAVEITA
Kuvat eivät ole omiani. Kaikki kuvat Pinterest.

8 kommenttia

  1. Kannattaa hopeashamppoota kokeilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kokeillutkin ja vähän muitakin kotikonsteja! Harmaata sävytettä oon kanssa kokeillut, josta tulikin sitten moniväriset hiukset, joista postauksessa kirjoitin :-D

      Poista
  2. Jos ei kotikonstein onnistu, niin pyydä valmistujaislahjaksi lahjakorttia johonkin kampaamoon ja käy laittamassa siä tukka kuosiin ;) Se voi olla sit helpompi ylläpitää hopeashampoilla ja muilla kotikonsteilla, kun se on ensin laitettu :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo niin voisinkin kyllä! Olis ihan kiva ylppärilahja :-D Toi on kyllä totta, oishan sitä helpompi ylläpitää, kun ammattilainen on ekana tehnyt perusjutut valmiiks :-)

      Poista
  3. Kelpaisi minullekin kuvan hiukset! Ja ihana ulkoasu! :)

    http://minnaphoto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, on kyllä ihania hiuksia! Kiitos Minna! :)

      Poista
  4. Oi miten ihana blogi sulla on! Tykkään todella paljon tästä ulkoasusta ja yleisfiiliksestä. Etenkin tuo banneri miellytti mun silmää. Ja nuo hiustyylit on tosi kivoja, vaikkeivat ihan omille hiuksilleni soveltuisikaan.

    VastaaPoista
  5. Itse haaveilin myös tuon tapaisista, mutten saanut edes hiuksieni liian punapikmenttin takia hiuksini vaaleiksi vaikka kuinka yritin. Nyt olen kaksi vuotta kulkenut kaupungilla keltaisissa hiuksissa, mutta niistä on jo tullut osa minua, enkä osaisi kuvitella enää muuta väri. :3 Hyvä postus!

    VastaaPoista