SISUSTUSINSPOA

Hyvää lauantaita teille ihanat! Maanantaina mun olis tarkoitus hakea avaimet ja vuokrasopimus mun ihan omaan kämppään! Ajatelkaa! Ja autonkin oon hankkinut. Huristelen nykyään mun omalla turkoosin värisellä ysiseiskan Fiat Puntolla, joka päätyi mulle alle tonnilla. Mulla on niin aikuinen fiilis, kuten hostäiskälle chatin kautta jo hehkutin!

Vaasaan oon siis muuttamassa 32 neliön yksiöön ja oonkin jo löytänyt itselleni kirppari-nettisivuilta ruokapöydän, tv-tason sekä pienen valkoisen työ- / meikkipöydän, jotka haen samalla reissulla kuin kämpän avaimet. Sohvakin on jo tiedossa. Sitten saankin pikkuhiljaa alkaa sisustamaan tuota mun kotikoloa - opiskelijabudjettia ajatellen, tietty. 

Kiian postauksesta inspiroituneena ajattelin minäkin jakaa teille oman sisustuskollaasin ja kertoa, mitä mä haluan mun kämppään. Pinterestin, Ikean ja muita sisustukseen liittyviä nettisivuja oon jo sen verran selaillut, että mulla alkaa oleen jonkin näköinen kuva siitä, mitä haluan. Kaikkea en nyt tietenkään tule kerralla saamaan, mutta haluan siitä silti mun näköisen ja semmosen, jossa viihdyn. Liikaakaan kamaa en halua sinne hankkia, eikä mulla ois varaakaan ostaa just kaikkea mitä mä haluan. Käytettynä löytyy kuitenkin tosi paljon semmosta, mitä mä tarviin ja edullisesti! Mun onneksi mun olkkari-makuuhuoneessa on valkoiset seinät ja tumma lattia, joka sopii just mun tyyliin ja sitä on helppo sisustaa myös. :-)

decor_inspo

// Kuvat lainattu Pinterestistä, Ikean, H&M:n ja Jotexin kotisivuilta. 

Simppeliä, silti muutamia kivoja yksityiskohtia. Mustaa, harmaata, valkoista ja jotain väriläikkiä siellä täällä. Pehmeää ja mukavaa, kodikasta ja valoisaa. Viherkasveja, kaktuksia ja paljon kynttilöitä. Pehmeä sänky. Paljon tyynyjä ja pari vilttiä. Tarvittavat tavarat ja terveellistä (mutta halpaa) ruokaa jääkaapissa. Pieni paikka, jossa voin hoitaa blogihommia ja muita juttuja, sekä meikata. Itse ottamia valokuvia matkoilta ja muita muistoja. Paikka, johon on kiva tulla ja johon on kiva kutsua kavereita. Ei liikaa, ei liian vähän - vaan just sopivasti. 

Onko kellään muulla muutto- tai asunnonhakuhommat käynnisstä? Minkälainen on teidän sisustustyyli? 

4 kommenttia

  1. Kiinnostava postaus! Itelläkin muutto joskus parin vuoden päästä IIIK! Mullakin on aika samalainen sisustustyyli. Tykkään simppelistä ja vaaleista pastellin sävyistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vanessa! No siihenhän on vielä aikaa ;) Tällanen tyyli näkyy monella, mutta itsekin tykkään tosi paljon tällasesta simppelistä ja neutraalista sisustuksesta! :)

      Poista
  2. Todella hyvä postaus! Nyt mullekin iski hirveä sisustuskuume :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! Hah, no niinhän se vaan iskee tällasia postauksia lukiessa ;-D

      Poista