ELOKUUN SUOSIKIT

Hyvää sunnuntaita teille kaikille! Fiksuimmat taisivatkin huomata, että multa jäi heinäkuun suosikit kokonaan postaamatta, heh. Postaus oli siis valmiina odottamassa julkaisua, mutta se vaan jäi. No eipä se taida haittaa, nyt on kuitenkin luvassa elokuun suosikit. Vaikea kuvitella, että ollaan jo SYYSkuun puolella!

IMG_3259

Gosh-huultenrajauskynä sävyssä Nougat crisp Kiikutin tämän kassalle yks päivä, kun kävin pikaisesti Emotionissa töitten jälkeen ja onneks! Tässä on ihana, sopivan pehmeä koostumus ja tää myös pysyy huulilla tosi hyvin. Hintaa oli alle kymppi, joten hinta-laatu-suhde on kyllä tässä tuotteessa kohdallaan! Sävy on ihana ja oonkin itseasiassa pitänyt tätä ihan ilman huulipunaa.

Beauty blender - Kirjoitinkin tästä jo tässä postauksessa, mutta nyt kun oon tätä noin kuukauden ajan käyttänyt, niin voin sanoa, että tykkään! Oon levittänyt tällä meikkivoidetta ja peiteaineitta, ja lopputulos on todella kaunis ja ihanan tasainen. Tällä voide sulautuu kauniisti ihoon. Hintaa tällä olikin aika reilusti ja saa nähdä, kauanko tämä pysyy käyttökelpoisena, mutta tähän asti vaikuttaa hyvältä.

Cutrin Multispray - Tästäkin kirjoitin samassa postauksessa kuin tuosta Beauty blenderistä. Oon kyllä tykästynyt tähän tosi paljon! Mun ohuet, littanat  hiukset saa tällä kivasti volyymia ja rakennetta, ja tässähän on myös UV- ja lämpösuoja. Oikein mainio tuote! 

IMG_3268

Labello Peach Shine -huulirasva - Oon käyttänyt tätä jo pitkään, mutta en oo maininnut tästä täällä ennen, vaikka tykkäänkin tästä kovasti. Joo, siis ihan perus huulirasva kyseessä, mutta tässä on tosi ihana, hento persikkainen sävy,  joka antaa huulille eloa ja ihanaa väriä! 

Kiitos hyvää pikaruokaa -keittokirja - Oon ihan rakastunut tähän keittokirjaan! Jaoin yhden reseptin tässä postauksessa , jonka jälkeen oon kokeillut muitakin kirjan reseptejä ja siis ah, tykkään tästä niin paljon! Reseptit ovat helppoja ja nopeita valmistaa ja vielä terveellisiä. Tätä tulen varmasti käyttämään myös jatkossa tosi paljon. :-)

Omaan kämppään muuttaminen ja opiskeluiden aloittaminen - Jännittävää ja kivaa, tottakai tääkin pitää lisätä listalle! Ekat amk-bileet koettiin perjantaina ja niistä jäi ihan sairaan hyvä fiilis. Kavereitakin oon jo saanut, eli yksin mun ei tarvi koulussa tai bileissä olla, haha. Mulla oli tästä aluksi hieman ristiriitaiset fiilikset, mutta hyvin on lähtenyt tääkin käyntiin!

Mitä teidän elokuun suosikkeihin kuuluu? xx, Milla

4 kommenttia

  1. Ihania suosikkeja sulla tää kuukausi täynnä ja täytyy ehdottomasti saada toi kirja jostain käsiini, vaikuttaa just täydelliseltä pelastamaan kiireisiä arkipäiviä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo kantsii tosiaankin hankkia tuo, se on ihan perfect, ainakin omasta mielestäni :-D

      Poista
  2. Kivoja suosikkeja! Muutenkin sun blogi vaikuttaa tosi kivalta. Ihanaa syksyn jatkoa sulle! :)

    VastaaPoista