MARMORIUNELMA

Mua on jo pitkään tehnyt mieli kokeilla suosittua Dc-fixiä ja, kun mun vanha lipasto alkoi tökkimään, niin päätin kiikuttaa kaupasta kotiin vaaleaa marmorikuvioista sisustustarraa. Lipaston koristaminen kyseisellä tarralla oli kyllä todella helppoa! Oon itseasissa nähnyt todella paljon erilaisia juttuja, mitä ihmiset ovat Dc-fixillä päällystäneet, kaikkea keittiökaapeista peltipurkkeihin ja sen avulla saa kyllä kivasti päivitettyä ulkonäköä suht. halvalla. :-)

IMG_3280

Yllä olevassa kuvassa näkyy lipasto ennen nopeaa operaatiota ja tuossa alhaalla sitten jälkeen. Mun mielestä tästä tuli ihan kivan ja freessin näköinen! Kuten huomaatte, mun lipastossa oli jotain pieniä reikiäkin, jotka sain helposti peitettyä dc-fixillä. Vaihtelu virkistää ja niin virkisti myös tässä! Seuraavaksi mietin, jos pitäisi päällystää myös valkoinen meikki/kirjoituspöytä samalla kuviolla, mutta mutta, saa nähdä...

IMG_3285
IMG_3288

Mitä mieltä te ootte dc fixistä ja tästä mun lipastosta, meneekö testiin? ;-)

xx, Milla

5 kommenttia

  1. Marmori toimii vaan aina! Toi tekee niin paljon, niin pienellä vaivalla :) itse tuli myös laitettua cd fixiä niin lipastoon kuin yöpöytään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo marmori on kyllä ihanaa, kunhan muistaa että liika on liikaa, haha :-D

      Poista
  2. Tosi kiva lopputulos! :)

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Hieno lopputulos ja marmorikuviohan on nyt tosi muodikas! :) Mä tykkään dc-fixistä itse kovasti. Meillä on toisessa makuuhuoneessa koko seinän peittävä kaapisto ja siinä äärettömän rumat ajan myötä kellastuneet lastulevyovet. Muuton jälkeen ei kuitenkaan ollut heti varaa ruveta niitä heti uusimaan ja silti ne särki silmää, joten fixasin ne valkoisella puunsyykuvioisella dc-fixillä uuteen uskoon. Niistä tulikin ihan yllätyksekseni niin siistit, että kaapiston isompi uusiminen saa kyllä odottaa varmasti vielä monta vuotta. Vaikka pakko kyllä sanoa, että oli siinä kuuden ison ja seitsemän pienen oven dc-fixaamisessa aikamoinen homma... :D

    VastaaPoista