OUDOT TAVAT

Meillä kaikilla on varmasti jotain outoja tai erikoisia tapoja. Mulla ainakin on aika montakin ja välillä saan kuulla niistä. Joko käyttäydyn muuten vaan omituisesti tai sitten puhun jollain tosi oudolla äänellä, mutta nää mielenkiintoiset jutut tekevät minusta minut. Loppujen lopuksi kantsii muistaa, että nämä meidän vähän erikoisemmatkin puolet ovat osa meitä ja tekevät meistä just meidät. Oudot tavat kunniaan! Täältä voitte lukea muista erikoisista jutuista.... (klik).

IMG_3550

Jos mun tekee mieli sushia, eikä sitä oo just sillä hetkellä saatavilla, voin sen sijaan syödä palan merilevää - siis sitä, jota käytetään sushirullissa. Sitä jää usein sushin teon jälkeen tuonne keittiön laatikkoon. Se on kuulemma myös terveellistä, joten täähän on ihan win-win tilanne!

Kun vien roskia ulos, niin välillä oon tosi tosi laiska, joten meen pelkillä sukilla roskapöntölle, kun en jaksa laittaa kenkiä päälle. Myös silloin, jos maassa on vettä tai lunta.

Mulla on välillä erilaisia ''kausia'', jolloin syön jotain tiettyä ruokaa tosi paljon sen ''kauden'' aikana, kunnes en enään jaksa syödä sitä ja valitsen uuden ruoan. Mulla on ollut mm. porkkanakausia, bataattikausia ja avokadokausia. Nyt mulla taitaa olla käynnissä riisikakkukausi, mutta se taitaa olla vaihtumassa hummuskauteen, haha. Nam!

Tsekkaan skyscanneriä, eli lentoja melkein joka päivä, jos joskus vaikkapa löytyis joku halpa lento jonnekkin. Vaikka mulla ei oo varaa nyt, niin voihan sitä kuitenkin tsekata, eiks niin? Muutenkin tykkään lukea ja suunnitella kaikkea matkailuun liittyvää, vaikka ne kaikki suunnitelmat ei aina välttämättä toteudu. Ainakin mulla on laajaa tietoa ja Lucaskin vitsaili, että jos joku tarvitsee apua
hotellien tai lentojen etsinnässä, niin kysykää Millalta. :-D

IMG_3555

Mulla on vieläkin säästöpossu, johon laitan kolikot melkein aina, kun mulla on niitä. Joskus jopa seteleitä. Tosin tämä mun säästöpossu ei oo vielä päässyt Vaasaan asti, joten nyt käytössä on lasikulho, johon heitän kaikki kolikot. Fun fact: Viimeksi, kun tyhjensin mun säästöpossun sain 250 euroa käteen, eikä siellä ollut kauheesti niitä ''isoja'' kolikoita tai seteleitä, joten kannattaa!

Välillä sitten käyn varastamassa mun säästöpossusta rahaa, kun on pakko saada jotain, eikä mulla oo tilillä tai lompakossa yhtään. Yritin liimata possun luukun kiinni, mutta kyllähän mä sain revittyä sen auki rahapulan tullessa, heh.

Rakastan listojen tekemistä, erityisesti pakkauslistoja! Oli kyseessä sitten pidempi ulkomaanmatka tai viikonloppuvisiitti jonnekkin, niin kyllä mä teen listan. Myös muita listoja on kiva tehdä, esim. listoja siitä mitä mun pitää tehdä, ostaa tai vaikkapa lista postausideoista.

Sanon nykyään tosi usein ''mut näin tän youtubessa'', kun kokeilen tai ostan jotain uutta. Esim. Nivea miesten after shave balmia käytän primerina, juutuupin takia. Ja olihan mun nyt pakko kaikkien kauneustubettajien suosituksien takia ostaa se theBalmin highlighter tai ABH dipbrow pomade - molemmat ovat muuten osoittautuneet ihan lempparituotteiks!

IMG_3558

Kun L kysyy, että mennäänkö tai ootko valmis, niin vastaan aivan liian usein joo, mun pitää vaan... Ja sitten se asia, mikä mulla on vielä tekemättä. Ihan liian usein. Siitä on tullut vähän inside-vitsi. :-D

Mä rakastan kaikkea missä on kookosta, sen makua tai tuoksua! Mun jääkaapista löytyy aina tölkki kookosmaitoa, sekä purkki kookosrasvaa ja välillä myös (niin kuin nyt just) Alpron kookoksen makuista soijajugurttia, taikka kookosjuomaa. Käsisaippuana vessassa toimii mikäs muukaan kuin kookoksen tuoksuinen versio. Useimmat, jotka tuntee mut, tietää että mä RAKASTAN kookosta.

Mulla on aina välillä tosi outoja äänieffektejä, tai miksi näitä nyt kutsuisin. Multa löytyy erikoinen äänieffekti tilanteeseen kuin tilanteeseen, ja välillä mun suusta kuuluu myös tilanteeseen sopiva itsekeksimä laulunpätkä (enkä todellakaan oo mikään hyvä laulaja). Tää on tämmöinen asia, jota teen usein ihan huomaamatta.

Mitäs mieltä olette tällaisesta postauksesta? Kiinnostaako tietää lisää outoja juttuja musta ja löytyykö sulta samoja tapoja? :-) xx, Milla

12 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus! :) ootko tehny joskus postauksen jossa kerrot noita vinkkejä matkusteluun pienemmällä budjetilla ja esim. Halpojen lentojen löytämiseen liittyen? En muista yhtään vaikka oon sun blogia jonkin aikaa jo lukenut! Mutta jos et oo niin mua kyllä ainaki kiinnostais sellainen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Nea! :) Joo, itseasissa oon tehnyt semmoisen postauksen ja se löytyy täältä:

      http://olderthanyesterday.blogspot.fi/2016/01/matkusta-halvemmalla.html

      Kiitos postaustoiveesta kuitenkin, voisin toki tehdä päivitetyn version! :-)

      Poista
  2. Täältä löytyy myös säästöpossu ja se on itseasiassa ihan mahtava keksintö! :D Ite säästän aina rahaa joka kuukausi ja katon sitten joulukuussa paljonko säästöpossuun on kertynyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös oo, varsinkin jos sitä ei oikeesti saa auki ennen kuin esim rikkoo sen, haha :-D Toi on kyllä hyvä keino! Mäkin oon miettinyt semmoista vaihtoehtoa, että avaisin (suljetun) tilin johon laittaisin joka kuukausi pienen summan rahaa. :)

      Poista
  3. Kiva postaus! :) Täällä myös yks joka rakastaa listojen tekemistä ja kookosta! Ite oon ton Alpron kookosjugurtin lisäks tykänny Lindahlsin kookosrahkasta, kannattaa kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla - listat ja kookos kunniaan! Ooo nam kiitos vinkistä, pitää katsoo jos löytäisin sitä täältä lähikaupasta :)

      Poista
  4. Todella kiva postaus! :-) Toi ootko valmis juttu on kyllä meilläkin yleinen vitsi.. :-D

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi! <3 Haha, no nii, hauska kuulla että teitä on muitakin :--D

      Poista
  5. Haha, aww ihana postaus! Sulla on sellainen oma tatsi kirjoittamiseen, tykkään! Oot vaan niin oma ittes. Jään lukijaksi! :-)

    ♥:llä Kisses from Saana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saana! Tosi ihana kuulla että oot tota mieltä! Tervetuloa seurailemaan! :) <3

      Poista
  6. Ei vitsit, ihan sikahauska postaus! Täällä toinen joka syö sushihimoissaan pelkkää merilevää... :'D

    http://the-happiness-theory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitti Miia! Jes, kiva että sieltä löytyy toinenkin merileväpopsija :--D

      Poista