HELSINKI MINI HAUL

Kävin pari viikkoa sitten Helsingissä Lucaksen kanssa ja siitä kirjoitinkin aiemmin täällä (klik). Luonnollisesti pääkaupungista tarttui tietenkin pari uutta juttua mukaan ja lupasinkin kirjoittaa niistä enemmän, joten tässä nyt ollaan!



Näiden parin viimeisen viikon aikana oon testannut näitä tuotteita muutamaan otteeseen, joten nyt on mielestäni hyvä hetki kirjoittaa näistä. Ihan ensimmäisenä Sokokselta tarttui mukaan pari uutta juttua: NYX Wonder stick ja NYX Lip primer.

Valitsin Wonder stickin sävyssä Universal, joka on mulle oikein sopivan sävyinen. Käytän enemmän tuota varjostuspuolta. Sillä saa aikaiseksi omasta mielestäni sopivan luonnolliset varjostukset ja blendaaminen onnistuu helposti, itse tykkään käyttää apunani Beauty blenderiä, mutta siveltimellä tai ihan sormellakin se kyllä onnistuu. Tätä oon itseasiassa käyttänyt nyt aika usein ja tykkään! Hintaa oli 13,50€.

NYXin lip primer, eli huulten pohjustukseen käytettävä kynä on itseasissa mun ihan ensimmäinen huuli-primeri ikinä ja hintaa oli 8,90€. Vielä en osaa sanoa, miten hyvin tää oikeasti toimii, koska oon käyttänyt sitä ainoastaan nestemäisten huulipunien alla, jotka usein pysyvät mun huulilla suhteellisen hyvin ilmankin.



Lushilta tarttui mukaan Let the good times roll -putsari, sekä kaksi testeriä: Fresh farmacy -putsaria ja Seanik-shampoopalaa. Let the good times roll -putsari on mun tähän astinen lemppariputsari, jota oon käyttänyt aiemminkin ja hintaa sillä oli 14,95€. Testerit sain kaupan päälle. Fresh farmacya oon käyttänyt vain pari kertaa, mutta ajattelin pitää testiviikon ja katsoa sitten miten mun iho reagoi siihen.

Täytyy myöntää, etten aluksi tykännyt Seanik-shampoopalasta yhtään. Mun hiuksiin jäi semmonen ällöttävä, takkuinen ja likainen fiilis, mutta annoin sille toisen mahdollisuuden ja mun mielipide muuttui täysin! Huuhtelen hiukset todella huolellisesti tän jälkeen ja siitä se suuri ero varmaan johtuukin. Mä rakastan tätä! Hiukset tuntuu silkinpehmeiltä, ja ne saavat ihanasti volyymiä ja rakennetta, jota mun hiukset tosiaan muuten kaipaisivat.

Mukaan tarttui myös Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomade, joka onkin toiminut jo melkein vuoden ihan vakkarikulmatuotteena. Tällä kertaa nappasin mukaan hieman tummemman sävyn, eli taupen sijasta medium brown, joka osoittautui täydelliseksi. Tosiaan mulla on ollut sama puteli käytössä melkein päivittäin joulukuusta asti ja nyt vasta oli aika hankkia uus, kun pohja alkoi tulemaan vastaan. :-D

Tämmösiä pieniä hankintoja tällä kertaa. Löytyykö teiltä samoja tuotteita? xx, Milla

14 kommenttia

  1. Oi, lip primer Nyxiltä! Pakko varmaan itsekin ostaa tuo, koska en myöskään ole koskaan omistanut lip primeriä! Kerro ihmeessä onko hyvä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä tuo vielä täällä blogissa tulee näkymään, kunhan oon ehtinyt käyttää sitä! :-D

      Poista
  2. Lushin tuotteet on vaan niin taivaallisen tuoksuisia ja hyviä!<3

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia! <3 Nää ostospostaukset on kyl kestosuosikkeja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saga, tosi ihana kuulla! :) <3

      Poista
  4. Ihania pieniä löytöjä ♥ Pakko päästä Lushille ensi kerralla.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! <3 Kantsii todellakin käydä siellä!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitti Katariina, itekin tykkään <3

      Poista
  6. Aivan ihania ostoksia <3 Täytyis niin päästä kokeileen noita Lushin tuotteita ekaa kertaa!

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kyllä tosi tyytyväinen näihin! :) Lushia suosittelen todellakin!

      Poista
  7. Ostan ensikerralla noita nyxin wonder stikkejä kun noita surkeita pieniä mutta kalliita contour paletteja. Vähemmilläkin värivaihtoehdoilla pärjäisi jo pitkälle!

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, itse en viitsinyt ostaa koko NYXin contourpalettia tms, koska mielestäni tarvitsin just vaan pari eri väriä ja tää wonder stick tekee tehtävänsä oikein hyvin! :)

      Poista