MATKASUUNNITELMIA: THAIMAA

Jesjesjess! Perjantaina varattiin Lucaksen kanssa lennot Thaimaahan, joten helmikuussa lähdetään kahdeksi viikoksi kiertämään tuota mulle uutta maata. Me ei tosiaan olla oltu Thaimaassa ikinä ennen, mutta odotan innolla tuota reissua!

Varattiin tosiaan suorat lennot Helsingistä Bangkokkiin, josta jatketaan luultavasti matkaa Chiang Maihin muutamaksi päiväksi, ennen kuin suunnataan Krabille viikoksi. Bangkokissa vietetään ehkä sitten pari päivää ennen Suomeen paluuta.. Nyt olis siis kaikki Thaimaahan liittyvät vinkit enemmän kuin tervetulleita! :-)

the-peninsula-hotel-bangkok-thailand
Thailand-2

10 kommenttia

  1. Ihania noi kuvat! Tommonen lämpö ois just nyt paikallaan kun on niin koleat ja kurjat oltavat tääl suomessa. Olen kateellinen, sillä rahallinen tilanteeni ei juuri nyt ole sopiva vastaavaan matkaan :C

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki, en malta odottaa että pääsen tuonne ottamaan itse upeita kuvia haha! Ei mullakaan todellakaan olis varaa lähteä, jos en tekis tässä opintojen ohella töitä ahkerasti :-) Ymmärrän siis todellakin ettei kaikilla oo mahdollisuutta lähteä!

      Poista
  2. Oi Thaikuissa on kyllä niin upeeta!<3 Itse oon lähdössä Dominikaanisiin parin viikon kuluttua, joten voin vaan kuvitella sunkin matkakuumeen :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvitella, ootan tota reissua innolla! No woow, kuulostaa upeelta, siellä olis kyllä mahtavaa käydä! Ihanaa matkaa sulle! <3

      Poista
  3. Vinkkejä mulla ei oo sulle muuta antaa kuin se tärkein, nauti!! <3 Mä oon itse himoinnut Thaikkuihin jo ties kuuuinka kauan :D mutta mies opiskelee edelleen niin ei budjetti anna vielä periksi, mutta kyllä vielä joskus! :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä on mulle ihan tarpeeks hyvä vinkki haha, aion nauttia täysillä! Jep, opiskelijabudjetti on kyllä vaikea tapaus.. Itse teen opiskelujen ohella töitä, että saan säästettyä matkaa varten :-)

      Poista
  4. Oii ihanaa, että pääset helmikuussa lämpöön ja näkemään siulle uutta, varmasti upeaa paikkaa <3 Thaimaassa ei oo tullut käytyä joten vinkkejä ei valitettavasti ole, mutta sinne menoa on tullut välillä haaveiltua, eli sitten siun matkan jälkeen olis kyllä kiva kuulla, miten meni ja millaisia vinkkejä ehkä siulla ois sitten jakaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös, oon kyllä niiiin innoissani! :-D Mäkin oon haaveillu Thaimaan matkasta jo ties kuinka kauan ja oon niin iloinen, että vihdoin pääsen lähtemään! Matkapostauksia ja vinkkejä tulee aivan varmasti! :-)

      Poista
  5. Siis Thaimaa! Se ois kyl niin munkin matkasuunnitelmissa! Upeita kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thaimaa on pitkään ollut munkin listalla, ihana että vihdin pääsen käymään siellä! :-) <3

      Poista