MATKAMUISTOJA #1

Välillä on kiva muistella menneitä, varsinkin reissuja, joita oon tässä vuosien varrella kokenut. Tämän takia ajattelin aloittaa uuden Matkamuistoja -postaussarjan! Pitäkää mielessä, ettei mun kameravarusteet tai kuvaustaidot olleet mitään supereita näitä kuvia ottaessa, joten mitään ammattilaiskuvia ei näihin postauksiin oo luvassa. Silti näissä kuvissa on semmonen erilainen ja nostalginen tunnelma, josta myös tykkään... :-)

Tässä olis nyt postaussarjan eka osa ja muistellaan Viron matkaa perheen kanssa kesällä 2011. Vietettiin pari päivää Tallinnassa, josta jatkettiin autolla matkaa Pärnuun, ennen kuin suunnattiin takaisin kotiin. Tykkäsin tosi paljon näistä äidin, isäpuolen ja pikkuveljen kanssa tehdyistä reissuista, niitä on ikävä! Tuo oli itseasiassa ainut kerta, kun oon käynyt Virossa mutta toivottavasti pääsisin keväällä tai kesällä taas käymään siellä.

Viro, 2011 - Tallinna ja Pärnu
viro
tallinna3
tallinna2
viro1
pärnu
viro2
viro3

2 kommenttia

  1. Ei vitsi, tuli noista kuvista kunnon ikävä Pärnuun. Se on kyllä mun suosikki mesta mihin virossa voi mennä ja tullu monta hyvää lomaa sielä aikanansa viettettyä lapsuudessa!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva että muistot heräs eloon! Kerran oon tuolla Pärnussa käyny, mutta oli kyllä kaunis paikka! :)

      Poista