Sisällön tarjoaa Blogger.

PALJON MENOJA

Nyt ajattelin jakaa kivat uutiset tännekin! Huhtikuussa suuntaan viikoksi isovanhempien kanssa Espanjan lämpöön, ihanaa! Mikä parempi tapa juhlia yo-kokeiden loppua kuin lähteä viikoksi ihanaan maahan nauttimaan? 23.3 kirjoitan viimeisen yo-kokeeni, eli lyhyen matikan. Sen jälkeen voin vaan toivoa, ettei mikään koe ole mennyt päin persusta ja pääsen ylioppilaaksi. Uskon kyllä, että mäkin saan oman valkohattuni päähän kesäkuun alussa. :-)

outfit2
Takki Esprit / Sormikkaat H&M / Farkut Cubus / Laukku & kengät Kiina / Neule American Eagle

Mulla on nyt paljon ohjelmaa luvassa, kun kolme päivää ennen Espanjaan lähtöä pitäis mennä Ruotsin puolelle Uumajaan kirjoittamaan the högskoleprovet. Kyseessä on siis koe joka kirjoitetaan, kun haluaa hakea Ruotsiin yliopistoon. Mikään pakko ei ole, mutta kokeen kirjoittaminen parantaa sisäänpääsymahdollisuuksia ja tulokset ovat voimassa viisi vuotta. Ja koska mä en tiedä mitä mä tulevaisuudelta haluan, niin onhan hyvä hankkia paljon mahdollisuuksia, jos tuliskin yhtäkkiä hinku päästä Ruotsiin opiskelemaan. Se kieli kun ei ole mulle mikään ongelma kakskielisuuteni takia.

outfit

Eikä tässä vielä kaikki... Kotiudun Espanjasta amuyöllä samana päivänä, kun pitäis käydä sisäänpääsykokeissa Vaasassa. Onneksi Vaasa sijaitsee aika lähellä, joten toivottavasti ehdin kotiin ajoissa, ettei lento tai juna myöhästy ihan hirveästi. Huh, jännittävää! Kaiken tämän keskellä pitäisi ehtiä tehdä töitä ja nauttia tästä kouluvapaastakin. Mulla ei nimittäin enään ole koulua ennen syksyä (tai saa nähdä jos edes silloinkaan vielä), jos ei keskiviikon matikan kirjoituksia lasketa.

Tämän lisäksi (eikö suunnitelmat koskaan lopu..?) suunnitelmissa on vielä yksi reissu, josta toki kerron myöhemmin lisää, jos suunnitelmat siis toteutuvat. Oon kuitenkin todella innoissani tästä kaikesta tulevasta. Tuntuu, että nyt kun lukio on pian purkissa, tää elämä vasta alkaakin. Paitsi, että oon kyllä kokenut jo kaikkea mahdollista, että ihan hyvin oon elänyt tähänkin asti. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että kun pääsen ylioppilaaksi, niin sit oon oikeasti aikuinen haha! :-D

Mitä mieltä olette muuten tästä uudesta ulkoasusta? Talvinen banneri muuttui ja samalla lisäsin hieman vaaleanpunaista tänne ja tästä tuli ainakin omasta mielestäni ihan kiva. Tuntuu, että mulla vaihtuu ulkoasu joka kuukausi, joten pahoittelut siitä... Mä en vaan ikinä osaa olla kyllästymättä mun ulkoasuun, kun vietän täällä omassa blogissani niin paljon aikaa haha!

9 kommenttia

  1. Laitoin sulle sähköpostia tuosta Rukasta! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana tää sun ulkoasu, sopii uusi banneri oikein hyvin! :) Ja en kestä noita sun reissuja enää :D

    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emmi! Haha no niin, mäkään en kyllä tiedä miten mulla on enään varaa tehdä mitään kun kaikki raha menee reissaamiseen.. :-D

      Poista
  3. Sulla riittää ainaki ohjelmaa, sama homma täällä :D Toi uusi banneri on tosi kiva<3 Kuten toi sun asuki!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei heti tuu tylsää.. :-D Apua, kiitos paljon! :-)

      Poista
  4. Ihana asua! Varsinkin toi takki ♥
    Onnea sulle kirjoituksiin ja pääsykokeisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista ja tsempeistä Emilia! :-)<3

      Poista
  5. Vau ihana asu! Ja uusi banneri on todella kiva :) Rakastan näitä vaaleanpunaisia yksityiskohtia!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Vilhelmiina! Ihanaa, että tykkäät :) <3

      Poista