Sisällön tarjoaa Blogger.

5 RANDOMIA

Kameraan kerääntyy aina läjä ihan randomeja kuvia, jotka ei oo otettu minkään postauksen yhteydessä tai minkään ihmeellisen syyn takia - ne on vaan otettu just sillä hetkellä, kun tuntuu että hei, tästä napsin nyt kuvan. Sit se kuva jää sinne kameraan tai muistitikulle ja jotkut eivät ikinä päädykään tänne blogin puolelle, joka on harmi, koska jotkut kuvat voivat olla oikein onnistuneita ja useimmiten niiden takana on silti joku lyhyt tai pitkäkin tarina. Tässä nyt siis viis ei-niin-ihmeellistä-mutta-silti-julkaisukelpoista kuvaa. :-)

IMG_0097

Mä oon ennenkin täällä blogin puolella maininnut, että tykkään tehdä listoja ja varsinkin pakkauslistoja. Kirjoitan aina ennen reissua pakkauslistan ja joskus myös listaan juttuja, jotka mun pitää tehdä ennen reissua. Tää on kyllä mielestäni tosi hyvä tapa, koska saan paremman kuvan siitä, mitä pitää tehdä ja mitä pitää pakata, etten varmasti unohda mitään! Kuvassa näkyy pakkauslistaa Irlannin reissua varten.

IMG_0105

Mun huoneessa on kapea, musta hylly, josta löytyy pari vuosikirjaa, valokuvia, fööni sun muuta. Tässä hyllyssä roikkuu myös muutama pikkunen laukku ja nyt oon käyttänyt paljon tuota kuvassa näkyvää mustaa cross body -laukkua ja oon laittanut siihen tuon ihanan tupsun! Tuo on niin hyvä ja kätevä, koska kyseiseen laukkuun mahtuu ne tärkeimmät, eli lompakko, aurinkolasit ja kännykkä.

IMG_0128

Crazy factory on mun luottonettikauppa, kun tilaan lävistyskoruja ja korvakoruja. Halpa ja luotettava!    Mulla on korvissa 10mm venytykset ja tilasin niihin sopivia koruja. Nuo kuvassa näkyvät turkoosit korut on kyllä tosi kivat ja ihanan väriset! Just raikkaat nyt kesää varten.

IMG_0112

Ja sitten pieni sneak peak, eli kuvassa osa mun yo-mekosta. ;-) Oon niin rakastunut tuohon mekkoon, ai että! Odotan vaan sitä päivää, kun saan laittaa tuon ja valkolakin päälle. Eipä ookkaan enään monta päivää jäljellä!

IMG_0204

Vliime auantaina nukuin pitkään ja herättyäni tein itselleni pienen brunssin: croissanti, baananilätty banaanilla, nutellalla ja omenalla, sekä raikas smoothie! Kahviakin tietenkin, mutta sen ehdin juoda tuota annosta valmistaessani hehe.

Haluatteko nähdä lisää tän tyyppisiä postauksia? 

Ei kommentteja