VIIME AIKOINA × 4

kitten

Oon leikkinyt mun pikkukisujen kanssa tosi paljon. Mun kissahan sai siis kesäkuussa neljä pientä kissanpentua, joita oon nyt hoitanut ja hellinyt viimeiset puoltoista kuukautta. Kaikille neljälle on löytynyt uudet kodit ja mulla tulee olemaan niin vaikeeta antaa ne pois! Kissanpennut on kyllä niin ihania. Ennen olin sitä mieltä, että oon enemmän koiraihminen, mutta nyt täytyy myöntää, että oon kyllä aika tasavertoisesti sekä koira- että kissaihminen, heh. Ootteko te enemmän koira- vai kissaihmisiä?

IMG_2841

Lauantaina juhlittiin Meelan 20-vuotissynttäreitä. Järjestettiin porukan kanssa yllätyssynttärit ja pari kaveria haki sitten Meelan, joka ei tiennyt yhtään mistä oli kyse. Meillä oli kyllä niin hauska ilta että ei mitään rajaa! Tanssittiin, leikittiin, kuunneltiin musiikkia ja pidettiin vaan ihan sairaan hauskaa koko ilta. Täällä oli viikonlopun aikana myös suuret krääsämarkkinat, aka Juthbackamarkkinat. Ajatelkaa nyt, kun tänne pikkuseen 7000 asukkaan kaupunkiin tulee viikonlopun ajaksi sellaset 20-30 tuhatta ihmistä lisää - on kyllä aika täyttä! :-D

tortilla

Oon aina ollut semmonen, joka tykkää kokeilla uusia ruokia ja nyt viime aikoina oon myös tykännyt valmistaa itse kaikkea erilaista. Sinisimpukoita ja carpazziota oon mussutellut pienestä pitäen, kun äiti ja isi opetti, että kaikkea pitää maistaa. Ei oo kyllä montaa ruokaa, mistä en tykkää! Silti välillä on ihan jees syödä semmosta ihan perus tortillaa hyvillä täytteillä tai spagettia ihan simppelillä kastikkeella. Yritän kyllä aina löytyy edullisia vaihtoehtoja, kun ruokaa teen, varsinkin nyt opiskelujen ohella tuun varmasti katsomaan sitä hintaa vielä enemmänkin, mutta kyllä halvallakin saa loihdittua hyvää ja terveellistä. ;-)

sunset

Voisin melkein sanoa, että kesä on jo takana päin. Sadetta piisaa ja ilmat kylmenee, mutta välillä sääkin voi yllättää, esimerkiksi tämmösillä ihanilla auringonlaskuilla! Onneksi mulla oli kamera ihan lähellä, että sain juosta ulos ikuistamaan tän auringonlaskun. Taivas oli ihan tulenvärinen, tommonen ihanan oranssi! Tuota kuvaakaan en muokannut paljon yhtään, sen verran hyvin värit tallentui kameraan!

Minkälaisia juttuja teillä on jäänyt viime aikoina mieleen? xx, Milla

6 kommenttia

  1. Kivoja juttuja! :) Noi yllätyssynttäri kuulostaa niin onnistuneelta, hauska ettei sankarilla ollut aavistustakaan :) ja ihana toi kisukuva! Mä oon ruokien kanssa ihan samanlainen kuin sä, (lähes) kaikki menee ja on kiva kokeilla uusia ruokalajeja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne oli kyllä tosi onnistuneet! :-D No eikös! Noista kisuista on vaikea ottaa huonoja kuvia, ne on vaan niiin suloisia! <3 Hei kiva kuulla, kyllä se on vaan niin, että kantsii rohkeasti vaan maistaa erilaisia ruokia! :-D

      Poista
  2. Pakko sanoa alkuun, että vau tuo viimeinen kuva!<3 Ps. Yllätyssynttärit on varmasti niin kiva juttu :)

    VastaaPoista
  3. Eeei kisupentuja! Alkoi tehdä mieli selata taas kuvia omasta kisusta pentuna, rontti on nyt jo yli vuoden ikäinen. Mä oon kyllä kanssa sekä kissa- että koiraihminen!

    Kiitos muuten kysymyksistäsi kysymyspostaukseeni! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ne on kyllä semmosia sydänten sulattajia, ai että! <3 Äiti-kisu on jo puoltoista vuotta, vaikka tuntuu että just kävin hakemassa sen :-D Eipä mitään!

      Poista