Sisällön tarjoaa Blogger.

KAUNEUSHAASTE

IMG_6897

Varhaisin meikkimuistosi?
Jos ei äidin maalaamia huulipunaposkia pääsiäisenä trulliksi puketuneena lasketa, niin pikkutyttönä lahjaksi saamani prinsessa-meikkiboksi, josta löytyi jotain pilipalameikkejä. En mä niitä kyllä käyttänyt, mutta kyseinen boxi on jäänyt mieleen. Sain pienenä myös välillä käyttää äidin kynsilakkoja. Sitten ala-asteen loppupuolella aloin käyttämään mustaa kajaalikynää ilman mitään muuta... :--D

Mitä meikkejä käsilaukustasi löytyy?
Mä en yleensä kauheasti meikkejä raahaa mukanani, mutta jos jotain mukanani pidän niin kulmatuotteita ja puuteria. Mutta muuten mukana kulkee lähes aina ripsiharja ripsienpidennyksiä varten, sekä huulirasva.

IMG_6900

Lempituoksusi?
Tällä hetkellä Burberryn The Beat on kyllä yks suosikki! Rakastan myös Hugo Bossin The Scent for her -tuoksua ja YSL:n Black Opiumia, joten ne ovat seuraavaksi hankintalistalla.

Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?
Hanki omaan ihoon sopiva, just oikean värinen meikkivoide! Äläkä lisää sata kerrosta pakkelia naamaan, koska liika on liikaa. Kannattaa myös kokeilla, minkälainen meikki ja minkälaiset tuotteet sopii just sulle.

Uusin kosmetiikkalöytösi?
Ripsienpidennykset!! Kai ne lasketaan? Parin kuukauden jälkeen oon ihan koukussa näihin, koska nää kyllä helpottaa arkiaamuja ja on muutenkin niin ihanat. Mutta oon myös ihastunut Lushin Aqua Marine -tuoreputsariin.

IMG_6895

Ikimuistoisin virheostoksesi?
Viime vuonna ostin harmaan/hopean sävytteen hiuksille, joka oli ihan väärän sävyinen. Olin siis vaalentanut mun hiukset ja halusin jotain keltaisuutta vastaan. Lopputuloksena oli vihreät hiukset, eli täysi floppi... :--D Nykyään otan kyllä avuksi Fudgen hopeashampoon, jos keltaisuus vaivaa!

Meikkivoiteella vai ilman?
Arkena ilman, koska oon niin laiska meikkaamaan, mutta ulos mennessäni ja valokuvissa viihdyn hyvin meikkivoiteella. Lumenen CC-voide on ihanan kevyttä ja siinä on hyvä pysyvyys, joten siitä mä tykkään!

Eyeliner vai kynä?
Nyt kun mulla on käytössä ripsienpidennykset, niin en koe tarvitsevani mitään niistä. Jos kuitenkin pitää valita niin ehdottomasti eyeliner! 

IMG_6878

Tuote, jota ilman et tulisi toimeen?
Laadukas kasvojenpuhdistusaine ja kevyt kosteusvoide, jotta iho pysyy kunnossa! Mulle meikkaamisessa tärkeintä on kulmat, joten lisään tähän myös hyvän kulmatuotteet, esimerkiksi ABH:n dipbrow pomaden ja hyvä sivellin.

Tuote, jota haluaisit kokeilla?
Too Faced Better than sex -ripsaria, jos ei mulla olisi ripsienpidennyksiä. Haluaisin myös kokeilla Kylie Jennerin lipkittejä, Jeffree Starin meikkituotteita ja erilaista luonnonkosmetiikkaa! Itse asiassa tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, koska tykkään kokeilla uusia kosmetiikkatuotteita. :--D

Haastan myös teidät muut tekemään tämän haasteen, jos ette jo ole! Löytyikö semmoisia juttuja, jotka osuvat myös sun kohdalle?

xx, Milla

2 kommenttia

  1. Ihania kuvia oot napannut! ja Better than sex ripsari on mullein hankintalistalla, se on niin kehuttu että pakko kokeilla jossain vaiheessa :)

    Elli

    VastaaPoista
  2. Kiva tämä haaste! Ripsienpidennykset on kyllä ihana helpotus arkeen. Himottaisi ottaa ripset uudestaan pidemmän tauon jälkeen..:)

    http://simplylovingstyles.blogspot.fi

    VastaaPoista