TÄN HETKEN POSITIIVISET

Nyt on mielestäni taas aika listata tän hetken positiviiset jutskat näin lauantain kunniaksi, kun niitäkin kertyy koko ajan lisää! Siis tottakai mullakin oon niitä hetkiä, kun tuntuu että kaikki menee päin persettä. Yritän kuitenkin jättää negatiiviset asiat taakseni, vaikka kuinka ärsyttäis. Mullakin on hei niitä itkupotkuraivareita! Mutta ei siitä tällä kertaa sen enempää, koska nyt aion listata just tän hetken kivat asiat. Voitte lukea viimeisen Tän hetken positiiviset -postauksen täältä (klik). :-)

IMG_9178

× Kohta yo-kirjoitukset on ohi ja oon siitä tosi innoissani! Lyhyt matikka jäljellä ja sitten oon done! Oon itsestäni tosi ylpeä ja niin kaikkien muittenkin ''ylioppineiden'' pitäisi olla. Sitten vaan kesäkuuta odotellessa, kun saan sen valkolakin päähäni!

× Lähdetään koko perheen voimin pääsiäiseksi Rukalle. Oman mökin takia sinne on aika helppoa lähteä silloin tällöin ja aina on yhtä kiva lähteä pois vähäksi aikaa, vaikka edes vain Rukalle. Laskettelua, saunomista ja rentoutumista, kelpaa kyllä! 

× Oon tehnyt viime aikoina pieniä uusia kosmetiikkahankintoja, kuten RT:n meikkisilvetimet. Nyt oon myös ylpeä theBalmin Mary-Lou Manizerin omistaja ja aion myös testata NYX:in HD concealeria. Välillä on kiva hemmotella itseään, varsikin yo-kirjoitusten välissä. ;-)

IMG_8941
× Salitreenit senkun paranee ja on niin mahtavaa tuntea itsensä vähän vahvemmaksi ja vähän nopeammaksi. Painoja saa nostaa ja lämmittely juoksumatolla sujuu entistä iisimmin. Salilla treenaaminen on kyllä jotain niin kivaa ja terapeuttista! Olisi kiva päästä myös joogaamaan salitreenien lisäksi.

× Huhtikuussa pääsen viikoksi Espanjaan isovanhempien kanssa, jotka haluavat maksaa matkan mun ylppärilahjaksi, ihanaa! Mikä olisikaan parempi tapa juhlia yo-kirjoitusten päätöstä? Tällä reissulla ei tule paljon biletettyä, mutta aion rentoutua sitäkin enemmän ja valmistautua samalla tuleviin pääsykokeisiin. Ruokaakin tulee varmasti nautittua sallittua enemmän, kyseessähän on kuitenkin lomamatka isovanhempien kanssa... ''Onko sulla nyt varmasti vatsa täynnä?'' :-D

× Tällä kuluneella viikolla aurinko on paistanut tosi usein ja hitsit, fiilis on niin paljon kivempi! Ei se mitään, vaikka olisi vähän kylmä, kunhan aurinko paistaa, niin oon iloinen. Kyllä se kevät pian tulee. On ihanaa, kun lumi sulaa, kun pyörälläkin on silloin kivempi ja helpompi liikkua paikasta toiseen.

omena

2 kommenttia