Sisällön tarjoaa Blogger.

MEIKKAAMISESTA + MEIKKIVIDI

IMG_9253

Jo ala-asteella alkoi tuntua siltä, että nyt pitää alkaa meikata, kun ''kaikki muutkin'' tytöt alkoivat jo käyttämään ripsaria ja meikkivoidetta. Itse aloitin meikkaamisen levittämällä hieman kajaalikynää silmien vesirajaan muistaakseni viidennellä tai kuudennella luokalla. Muistan kerran, kun opettaja sanoi, että Milla hei, vähän voisit vähentää tuota meikin määrää. Ai oliko mulla muka niin paljon mustaa rajaa silmissä vai? Vähän myöhemmin peliin astui myös ripsarit ja meikkivoiteet. Yläasteella oli pakko olla paljon volyymia ripsissä, eli kauhean paksut klimppiripset, jotka näkyivät kilometrien päähän.

IMG_9208

Nykyään osaan onneksi jo meikata paremmin ja tiedän, että klimppiripset ja paksu, tumma kerros meikkivoidetta ei oo mikään cool juttu, tai ainakaan mikä sopis mulle. Tai siis jokainen tyylillään tottakai... Sosiaalisessa mediassa kaikki meikkaavat ja esittelevät omia kalliita meikkituotteitaan. Contouring ja baking ovat suosittuja sanoja ympäri maailmaa ja kaikki haluavat itselleen theBalmin Mary-Lou Manizerin. Hankinhan mä sen itsellenikin, kun kaikki sitä hehkuttivat, heh.

Mä oon myös hurahtanut meikin ihmeelliseen maailmaan ja onhan välillä kivaa laittaa itsensä extra-kauniiksi meikin avulla. Arkena en jaksa käyttää kovinkaan paljon meikkiä. Kulmat ja ripsari ovat mulle ihan tarpeeksi, jos en kauppaa tai koulua pidemmälle ole lähdössä, mutta viikonloput ovat sitten ihan eri asia. Silloin tykkään tälläytyä ihan kunnolla. Meikkaaminen on mun mielestä kivaa ja meikin avulla voi kivasti korostaa kasvojen kauniita piirteitä. Punertavat kohdat saa peitettyä ja kulmat, jotka muuten ovat olemattomat saavat näkyvyyttä.

IMG_9242

Kaikki tehköön mitä haluavat, käyttäkää halpaa meikkiä tai satsatkaa kalliisiin tuotteisiin, tai älkää meikatko lainkaan. Ihan miten vaan, mä tykkään meikata silloin, kun huvittaa ja välillä on ihan kiva olla ilman meikkiä. :-) Tähän loppuun laitan vielä mun ihka oman meikkivideon, koska no... Yks päivä maaliskuussa mulla oli tylsää hahaa.


8 kommenttia

  1. Hei tosi hyvä video, tykkäsin!:) oot kyllä tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. Itsellänikin lähti meikkaus juurikin tuolla kajaalikynällä käyntiin, ja kun vanhoja kuvia katsoo niin sen laittaminen ei ihan hallinnassa ollut.. :D Ja ihana meikki! Oot tosi kaunis :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no niin, ei se mullakaan kyllä ollut hallinnassa hahah :-D Voi kiitos paljon Janna! :-)

      Poista
  3. Kiva asenne sinulla meikkaamiseen! :D Itse en käytä meikkiä lähestulkoon koskaan mutta joskus on kivaa laittautua ihan vaan sen takia että tulee nätimpi olo ja tuntee olonsa itsevarmemmaksi! :)

    P.S Hurmaavat silmät =^.^=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kiitos sulle Henna! :-D Niimpä, kyllä välillä on kivaa laittautua nätiks :-)

      Poista
  4. Tosi kiva video! :-)
    Voi apua, mäkin muistan ne ajat kun mitä paksumpi kerros ripsaria, nii sen "parempi".. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! :-) Hahaha jep, voi niitä aikoja... Enään en kyllä ymmärrä sitä :-D

      Poista