PIENIÄ OSTOKSIA

IMG_4784-2

Viime aikoina oon enimmäkseen ostanut joululahjoja, kuten varmasti moni muukin. Silti oon muistanut hemmotella itseänikin pienillä ostoksilla! Mitään suurta en oo siis hankkinut, mutta ajattelin silti tulla esittelemään teille näitä pieniä hankintoja viime päiviltä.

IMG_4789

Tossut on ihan must juttu talvisin ja ne vaan kuuluu talveen. Tällä kertaa ostin omani Tokmannilta, kun ne olivat tarjouksessa. Hintaa oli noin 8 euroa! Nää on ihanan pehmeät ja karvaiset sisältä, eli jalat kyllä pysyvät näissä lämpiminä.

Myös nuo Jordanin flosserit on ollut ihan älyttömän hyvä hankinta, haha! Sata kertaa kätevämpää käyttää tuommoisia ''hammaslankatikkuja'' (mikä nyt onkaan noitten oikea nimi) kuin perus hammaslankaa. Koska joo, mulle hammashygienia on tärkeetä ja yritän pitää hampaistani hyvää huolta. :-)

IMG_4797

DKNY Fresh Blossom -hajuveden ja Batisten kuivashampoon ostin Kicksiltä. Tuo kyseinen hajuvesi oli -50% joulukalenterin ansiosta. Raikas ja hennosti hedelmäinen tuoksu on todellakin mun mieleen! Tosi hyvä diili, sillä hintakaan ei kauheasti kirpaissut. Hintaa hajuvedellä oli noin 33 euroa ja kuivashampoolla noin 7 euroa.

IMG_4803

Tilasin pari viikkoa sitten Lushilta Let the good times roll -putsaria, kun vanha loppui. Tästä on tullut mun lemppariputsari! Oon käyttänyt tätä pian vuoden päivät ja kyllä iho tykkää. Hintaa putsarilla on noin 14 euroa. Samalla tilasin myös Seanik -shampoopalan, jolla oli hintaa noin 13 euroa ja siihen sopivan säilöntäpurnukan, jolla oli hintaa vähän päälle 4 euroa. Tohon shampoopalaan ihastuin tosiaankin testerin myötä. Mä oon kyllä tosi iloinen, että Lush antaa kaupan päälle testereitä! :-)

IMG_4811

Tokmannilta ostin viikonloppuna Lumenen Bright Now Vitamin C Hyaluronic Essence -hyaluronitiivistettä ihan kokeilumielessä. Oon myös kuullut paljon hyvää tästä Bright Now -sarjasta, joten oon tosi innoissani tästä, mutta saa nähdä miten iho reagoi tähän. Hintaa oli noin 13 euroa, kun sain sen kampanjahintaan. Tästä tulee myöhemmin lisää juttua, kunhan vaan oon ehtinyt testailla tätä vähän aikaa! :-)

4 kommenttia

  1. Hyviä juttuja oot ostanut. Noi batistet on kivoja kun on eri tuoksuja ja eri hiusväreille :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää ostokset on kyllä tarpeen! Jep, ne on kyllä hyviä kuivashampoita! :-)

      Poista
  2. Kiva postaus!
    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista