EKAT PÄIVÄT VAASALAISENA

Terkkuja täältä Vaasasta ja hyvää viikonlopun alkua teille! Keskiviikkona saavuin tänne ison muuttolastin kanssa ja sain viimeiset tärkeät tavarat perille, iso petauspatja ja iso kasa vaatteita mukaan lukien. Käytiin myös samaisena iltana Lucaksen kanssa Amarillossa syömässä ja vietettiin loppuilta Netflixin ääressä. Kaks ekaa koulupäivää on nyt purkissa ja tänään vietetään vielä fuxibileitä. Bilelippuja sain jonottaa pitkään ihanan pitkässä jonossa ja siinä tulikin opiskelijaelämäni eka lippujonotus koettua!

IMG_3220

Hyvin on lähtenyt elämä vaasalaisena käyntiin. Eilen käytiin koulun jälkeen yksillä fuxien ja tutoreitten kanssa ensimmäisen koulupäivän kunniaksi, oon tutustunut mahtaviin tyyppeihin (niin suomesta kuin myös maailman eri puolilta) ja päässyt osaksi ihanaa IB-1-1 -jengiä. Täytyy kuitenkin myöntää, että mua kyllä väsyttää. Kaikki on niin uutta ja outoa, mutta samalla kivaa ja jännittävää. Kaiken uuden infon vastaanottaminen vie kyllä energiaa ja rutiinit on ihan sekaisin, mulla on myös ikävä Lucasta, kotikotia ja mun ihania eläinystäviä. No, mitä sitä nyt voi kolmen päivän jälkeen odottaa edes - kyllä tää tästä!

IMG_3227

Mä kuitenkin tiedän, että just tätä mä tarvitsin - jotain uutta ja jännittävää sen ''vanhan'' ja ''tylsän'' keskelle. Mä taidan vaan olla semmonen tyyppi, joka kaipaa elämässä välillä jotain vaihtelua, vaikkapa nyt uusia kokemuksia. Välillä pitää osata päästää irti vanhoista rutiineista ja hypätä mukavuusalueen ulkopuolelle. Ja ihan oikeasti, kyllähän mä voin mennä Lucaksen ja kisujen luokse, jos tulee semmonen mieli, koska eihän tässä oo pitempi kuin tunnin ajomatka yhteen suuntaan ja autokin seisoo pihalla. :-D Mites teidän syyskuu on lähtenyt rullaamaan?

xx, Milla

2 kommenttia

  1. Mukavaa kuulla, että on lähtenyt kivasti käyntiin ensimmäiset päivät! :) Tsemppiä kaikkeen♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista